Music is Life #8

Wauw, wat is de week snel gegaan. Vandaag staat voor jullie alweer de achtste Music is Life online op mijn blog. Ben jij benieuwd naar mijn top 6 van veel afgespeelde nummers deze week? Of wil je gewoon inspiratie opdoen? Lees dan vooral snel met mij mee.



Mocht jij trouwens meer willen weten over deze rubriek? Lees dan vooral even het eerste artikel. Dan gaan we nu snel door met de top 6 van deze week.

Deze week op nummer 6 de 3JS - Spijt
Wat maakt dit nummer veel in mij los.. Het zegt een hoop over hoe ik me voel.

Ja, deze week op nummer 5 Guus Meeuwis - Zo ver weg
Niet de originele versie van het lied, maar wel eentje die het mooi maakt ondanks dat de tekst mij zo raakt en op dit moment inderdaad alles wat ik wil zo ver weg lijkt..

De nummer 4 van deze week is voor Alvaro Soler - El mismo sol
Ik krijg zo'n zomer gevoel van dit nummer. Dat kan ik nu zeker wel gebruiken met dit grijze weer..

Op nummer 3 staat een heel ander nummer als je normaal van mij zou verwachten namelijk DJ Ysea - Samen sterker dan 1
Dit nummer doet bij mij zoveel herinnering op, maar het sleept me er ook altijd doorheen. Wanneer ik iets minder in mijn vel zit, luister ik altijd hierna.

Guus Meeuwis staat deze week op nummer 2 met het nummer: het is een nacht
Ik blijf een Brabander en ik hou nou eenmaal van Guusje. Dit lied heeft een speciale betekenis en deze zal mij altijd bijblijven. Ik denk aan je.. <3

Op nummer 1 deze week Enrique Iglesias - Duele el corazon
Omdat ik altijd al fan ben van Enrique en dit ondanks waar de tekst oorspronkelijk over gaat toch best mooi is!

Welke muziek heb jij deze week veel geluisterd? 
 
Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥