Blog doelen april behaald?

Vandaag neem ik je mee om te kijken of ik mijn doelen van de maand april heb behaald. Ben jij benieuwd of het mij is gelukt? Lees dan maar snel mee.


Mocht jij benieuwd zijn naar mijn april doelen? Lees dan gerust het artikel wat ik hierover heb geschreven.


Hoeveel blogposten in een maand
Waaaat! Het is me gewoon gelukt. Ik had voorgesteld 15 blogposten online te zetten, dat zijn er dus gewoon twee meer geworden.. FEESTJE.

Welke dagen wil ik gaan bloggen
De dagen is vrij aardig gelukt, helaas niet elke week.. Maar meerdere keren wel als niet. Whoehoew, weer een stapje dichter bij mijn blogritme. Al ben ik er nu alweer volkomen uit, komt snel weer verandering in.

Een enquête
Helaas is dit puntje niet helemaal gegaan zo als ik wilde. Wie wil hem nog even invullen? Het kost nog geen 5 minuutjes en je helpt mij er enorm mee! KLIK HIER

Wat voor onderwerpen ga ik deze maand online zetten
Dit punt is redelijk goed gelukt. Op woensdag de ''Music is life'' en de rest van de week lekker vrije artikelen die variëren tussen beauty, fashion, lifestyle, recepten en eigenlijk gewoon alles wat ik leuk vind om over te hebben. Toch wilde ik het ook een beetje na de smaak van jullie mijn lieve lezers doen, dus je weet wat je moet doen. Even die enquête invullen.

Social media
Het is mij de afgelopen maand wel gelukt op Facebook. Oké, nog altijd niet zoals ik het zou willen, maar al meer dan eerst.. Overal moet een begin voor zijn toch? Snapchat is overigens wel echt verslavend en lukt wel al redelijk goed om vol te houden, toch minder als eerst maar dat heb je soms. Mocht je mij nog niet volgen en willen volgen kan dat onder de naam: yourprincessaa Instagram moet aan gewerkt worden, dat is nog niet optimaal en Twitter is helemaal goed gekomen, ik heb elke dag getweet! Wat een verschil..

Dit waren de doelen van april en blijven eigenlijk ook nog wel de doelen voor mei. Begin juni maak ik weer een nieuwe post met mijn doelen.

PS. de winactie is gewonnen door Anita H. Gefeliciteerd jij hebt een mail ontvangen.



Heb jij jou doelen van de maand april behaald?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥