Mijn dagboekje #2

Het is weer tijd voor een weekoverzicht in mijn persoonlijk dagboekje. Ik vertel je dan ook graag meer over wat ik afgelopen week allemaal heb beleefd. Lees jij mee?



Hee, hoi mooi lief dagboekje van mij. Ik ga je snel vertellen wat ik deze week allemaal heb mee mogen maken. Laat ik maar snel beginnen.


Maandag
Lekker rustig dagje. Tweede Pinksterdag heb ik eigenlijk vooral series gekeken, Douwe Bob geluisterd, echt een verslaving geworden oeps.. En nog wat blog aanpassingen gedaan en blog ideeën opgedaan.

Dinsdag
Mijn kleinste zusje had haar eerste centraal examen, super spannend dus. Mijn middelste zusje heeft ze gelukkig allemaal voor de meivakantie afgesloten! Nu maar afwachten, hopelijk zijn ze geslaagd. Verder weer wat series gekeken, wat ik tegenwoordig echt te vaak doe. Mijn blog artikel voor woensdag afgemaakt en redelijk op tijd proberen te gaan slapen wat uiteindelijk dus totaal niet lukte. 

Woensdag
De dag begon eigenlijk vrijwel direct met fysio.. Gelukkig hoefde ik deze keer alleen een plan te maken, al vond ik dat nog best lastig.. Halleluja. Daarna snel wat gaan eten met mijn mama en zusjes. Toen mijn kleine zusje afgezet voor haar examen en rustig naar huis. 


Donderdag
Weeral begon de dag met fysio.. Deze keer hard getraind, wat best goed ging. Jeej, er ging een keer iets goed haha. Daarna had ik totaal nergens meer zin in, oeps een manier van ik ben nu toch wel lui. Lekker series gekeken en maar redelijk op tijd gaan slapen.

Vrijdag
Deze ochtend heb ik niet veel gedaan, vooral uitgerust en bloed, zweet en spotlights terug gekeken. Ik ben namelijk vrijdags middags voor één uurtje weer gaan werken, jeej! Daarna snel even naar mijn papa zijn nicht gegaan en mijn achternichtje was er ook. Leuk! 's Avonds ook nog wat gezellige dingen gedaan. Goed het weekend in zullen we maar zeggen. Oh ja en ik had kaartjes voor Douwe Bob besteld, kan nu al niet wachten tot het november is!

Zaterdag
Deze dag lekker uitgeslapen, al vond ik het nog vroeg wakker worden. Samen met mama heb ik de The Bold And The Beautiful terug gekeken en series gekeken. 's Avonds een leuke film gekeken met mijn lieve zusjes.

Zondag
Lekker uitslapen, dat doet toch ooit zo goed. Het was de hele dag regenweer, geef mij maar lente met zon! Eigenlijk een heel rustig dagje. Goede Tijden Slechten Tijden helemaal terug gekeken met het gezin en daarna wat muziek geluisterd en vooral aan mijn blog gewerkt. Productief zeker wel! Whoehoew.

Dit was mijn week. Deze week staan er al een aantal dingen gepland. Dat lezen jullie aanstaande maandag weer in mijn dagboekje! Tot de volgende keer.

Wat heb jij de afgelopen week allemaal gedaan? Heb jij een leuke week beleefd?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥