Music is life #12

Whoehoew, al weer twaalf weken dat er een ''music in life'' op BeautyLook by Kaylee online komt. Wat gaat z'n week snel voorbij. Ben jij benieuwd welke liedjes ik deze week als het meeste heb beluisterd? Lees dan snel met mij mee.

Mocht jij trouwens meer willen weten over deze rubriek? Lees dan vooral even het eerste artikel. Dan gaan we nu snel door met de top 6 van deze week. Veel plezier.

Deze week op nummer 6 Katy Perry - Unconditionally.
Een hele lange tijd heb ik dit nummer echt dagelijks geluisterd. Deze week was het ook weer vaker het geval. Toch even terug de tijd in, wat gaat het toch snel.

Het nummer dat deze week op nummer 5 staat is van Jennifer Lopez - Papi.
Omdat het lekker mee te zingen is. Gewoon lekker simpel, feestje.

Op nummer 4 staat deze week TP4Y met Blush.
Omdat het best lekker klinkt. Ik vind het melodietje echt gewoon leuk. Jeej.

Deze week op nummer 3 Mr. Polska ft. Teske de Schepper - Samen.
Erg leuk nummer met een leuke melodie. De tekst vind ik ook wel leuk. Zeker veel geluisterd sinds dat de clip online staat.

Op nummer 2 deze week Douwe Bob met het nummer History.
Het is één van zijn nieuwe songs op zijn begin mei uitgekomen album 'Fool Bar'. Naar mijn mening een van mijn favorieten op dit album.

Dan nu de nummer 1 die deze week dubbel en dwars verdient is door O'G3NE met hun gecoverde nummer Clown.
Ze zongen dit nummer in De Beste Zangers Van Nederland en wauw wat was het goed! Zo goed dat ik niet kon stoppen met luisteren, volgens mij deelde dat meer mensen.

Dit waren mijn zes nummers die ik deze week veel beluisterd heb.

Welke muziek heb jij deze week veel geluisterd? 
 
Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥