Review: Essence Superfine eyeliner pen

De laatste paar weken ben ik echt van eyeliner gaan houden. Hoe lastig ik het soms ook vind om hem aan te brengen, vind ik het met pennen nog wel het fijnste. Vandaag ga ik jullie mijn mening over de Essence Superfine eyeliner pen geven. Ben jij benieuwd?

 

Ik had al vele eyeliners geprobeerd, van gel-, tot pen eyeliners. Niets viel echt in de smaak of kon ik mee werken. Tot ik op een dag bij het Kruidvat stond en mijn oog op de Essence Superfine eyeliner pen viel. Ik dacht: oke, nog een keer proberen met een ander product. Wie weet lukt het nu wel. Nou ik kan je vast verklappen, het werkte zeker.


Zo gezegd zo gedaan. Ik ben hem thuis dan ook grondig gaan gebruiken. Het beviel me prima. Jeej, eindelijk. De stift droogt niet snel uit, blijft goed op zijn plek zitten en eigenlijk werkt hij prima voor mij.

Zoals de swatches hierboven laten zien is de punt echt super fijn, scherp en dun!

De verpakking
De verpakking vind ik vooral zoals we deze van Essence gewent zijn. Niet lelijk, maar ook zeker niet bloedmooi. Lekker normaal. Vind ik niet erg, haha.



De pen 
De pen zelf is erg dun. Zeker fijn om mooie rechte lijntjes mee aan te brengen. Daardoor krijg ik het nu zelf ook veel sneller en eenvoudiger voor elkaar om een mooie wing te maken dan wanneer de pen niet dun is.



De kleur
De kleur is aardig zwart. Wat ik zelf erg mooi vindt aan een eyeliner. Pluspunten dus. Overigens hoef je hier geen tien streepjes voor over elkaar heen te trekken. Nee het is al klaar met één simpel lijntje. Wil je hem nu toch nog iets meer op laten vallen? Dan kun je er altijd nog voor kiezen om een tweede lijntje erover heen aan te brengen.

Alles op een rijtje
Pluspunten
♥ De kleur
♥ Een dun stiftje
♥ De prijs
Droogt niet snel uit

 
Minpunten  
Soms komt er net iets te veel eyeliner uit als je hard met de pen drukt, maar dat gebeurd mij niet zo vaak. Vooral in het begin, haha. Ben dan ook een beginneling met eyeliners.

Al met al ben ik super tevreden over deze eyeliner pen. Hij is voordelig, droogt niet uit en heeft een super fijn stiftje. Voor mij geen andere op dit moment. 

De Essence Superfine eyeliner pen is verkrijgbaar bij Kruidvat voor € 2,59 per stuk. Je hebt deze variant ook in waterproof, maar of die precies het zelfde werkt kan ik niet vertellen.

Wat is jou favoriete eyeliner?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

4 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Wauw, dit ziet er goed uit! Ik ben dol op fijne eyeliners, dus deze ga ik zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oe hij ziet er goed uit! Need to try!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ziet er inderdaad goed uit. Zeker de moeite waard om te proberen.

      Verwijderen