Geslaagd, herkansing of gezakt?

Vandaag eventjes in het teken van de eindexamens... Gister was voor veel scholieren een spannende dag, de uitslag van de examens. Zat jij ook in spanning? Vandaag ga ik even een kletspraatje houden en terug blikken op de tijd dat ik zo in spanning zat voor mijn examen uitslag. Wat inmiddels alweer drie jaar geleden is.

Bron: Blond Amsterdam

Allereerst wil ik iedereen die geslaagd is van harte feliciteren! Super knap. In het bijzonder mijn twee lieve zusjes! Wat ben ik een trotse zus! ♥ Als jij een herkansing moet doen, zet hem op, jullie kunnen het. Dat weet ik zeker, je gaat gewoon slagen dit jaar. Ben je gezakt? Helemaal geen ramp, het volgend schooljaar mag ook voor jou de vlag uit. Misschien is het nu even hard balen, maar het komt echt goed. Dan maar één jaartje later. 

Ik weet nog wel toen ik die spannende dag had, dat ik echt gewoon zo zenuwachtig was dat ik er zelfs chagrijnig van werd tegen iedereen thuis. Ik was gewoon niet om te genieten. Oepssie.. Dit had mede te maken met het feit dat wij een dag langer in spanning werden gehouden doordat er examens waren gestolen en wij nog niet zeker wisten of wij examens over moesten doen. Balen, helaas.. Gelukkig kreeg ik de uitslag eerder op deze dag dan als ik de dag van te voren mijn uitslag kreeg! Dat was dan wel een pluspunt. 

Nadat ik van 13:00u tot 14:00u in volle spanning zat, had ik GEEN telefoontje ontvangen. Dat was dus een heel goed teken. Goed nieuws! Ik was geslaagd. Vanaf dat moment heb ik een aantal rondjes gesprongen van blijdschap door het huis. 

In de middag ging ik samen met mama en mijn twee zusjes mijn voorlopige cijferlijst ophalen! Wat was ik trots. Ik ging met een mooie cijferlijst en een super leuk roosje naar huis. Thuis werd ik nog getrakteerd op een lekkere slagroomtaart en nog twee super leuke roosjes. Een dag om nooit meer te vergeten.

Gelukkig kan ik zelfs ondertussen zeggen dat ik mijn tweede diploma heb behaald, wat ook een mijlpaal was. Ik ben blij en gelukkig! 

Nogmaals van harte gefeliciteerd wanneer jij nu geslaagd bent! 

Wat was jou reactie toen jij hoorde dat je geslaagd was?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥