Hallo juni - Blog doelen

Wow, de tijd gaat echt bizar snel. Vandaag is de maand juni alweer 4 dagen aan de gang. Daarom vertel ik jullie vandaag mijn blog doelen. Ben jij benieuwd wat ik in juni allemaal met mijn blog wil doen? Lees dan snel verder.

De artikelen
Allereerst wil ik het hebben over de artikelen welke ik in de maand juni wil behandelen. Dit zullen heel veel verschillende thema's bevatten. Van beauty, muziek en lifestyle tot aan sociaal media en de zomer. Het kan allemaal niet gek genoeg. Heb jij nog ideeën voor artikels dan hoor ik deze graag. Ben benieuwd naar wat nieuwe ideeën en wie kan mij daar nou beter bij helpen dan mijn eigen lieve lezers! 

Sociaal Media
Natuurlijk wil ik sociaal media wat meer gaan gebruiken. Er staan leuke dingen gepland in juni, waardoor ik Snapchat: Yourprincessaa meer wil gaan gebruiken. Hierdoor kan Instagram ook niet achterblijven KLIK HIER om me te volgen zodat je geen post mist. Twitter gebruik ik al echt elke dag en hier komen zelfs artikels over online. Mijn Facebook mag ook nog wel een tikkeltje meer gebruikt gaan worden, hier wordt aan gewerkt. 

Schema
Eigenlijk heb ik niet echt een schema. Ik wil namelijk zoveel mogelijk artikels online gaan plaatsen. Dit gaat wel lastig worden, omdat juni nu eenmaal een drukke maand is. Toch ga ik mijn best doen en kan ik dus niet garanderen wanneer er artikels online komen. Sorry, not sorry! Hopelijk is dit niet erg. Ga er vanuit dat er zeker 3 á 4 artikels per week online komen. 

Korte update over mijn blog en de doelen voor mijn blog. Nu nog hopen op wat mooier weer zodat alle andere plannen die gepland staan een succes worden! 

Wat zijn jullie blogdoelen voor de maand juni?
 
Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥