Mijn dagboekje! #5

Het is weer tijd voor een weekoverzicht in mijn persoonlijk dagboekje. Ik vertel je dan ook graag meer over wat ik afgelopen week allemaal heb beleefd. Lees jij met mij mee?




Hee, hoi jij daar lief, mooi dagboekje. Zoals ik al vijf weken doe, ga ik je snel vertellen wat ik deze week allemaal heb beleefd. Laat ik maar snel beginnen. 

Maandag
Eigenlijk is dit een vrij rustig dagje. Ik maak een aantal artikels, omdat ik weet dat ik de rest van de week weinig tot geen tijd heb. Bekijk wat video's en luister vooral veel muziek. Ja, dat kan echt gewoon niet ontbreken. 's Avonds zijn we nog even naar kennissen geweest met het gezin.

Dinsdag
Vandaag is een super rustig dagje. Ik doe de laatste dingetjes aan mijn blog en ga weer verder met video's kijken. Ook ben ik weer even aan Netflix verslaafd en kijk ik een film: 6 years. Best een leuke film, alleen vind ik hem zo'n raar einde hebben. Ik volgde het niet helemaal, jammer.

Woensdag
Deze dag begon een keertje niet met fysio. Die had ik namelijk 's maandags proberen te verzetten, helaas ging dit niet. Zodoende begon de dag met werken. Deze keer niet voor één uurtje, maar zelfs voor twee uurtjes! Whoehoew. Na het werk zijn we vrijwel direct naar huis gegaan. Mijn middelste zusje deed 's avonds haar gala van de middelbare school. Druk, druk dus met voorbereiden. Haren, jurk aan en snel wat eten. Daarom heb ik 's avonds dan ook haar gala gekeken, wat was ze mooi! Ik ben zo trots op der. Daarna hebben we nog even en terrasje gepakt. Leuk dagje kun je wel zeggen.


Donderdag
Vandaag was eigenlijk een beetje het zelfde als gisteren. Nu deed alleen mijn jongste zusje haar middelbare school gala. Het was dus weer heel erg druk overdag. Van haar haren tot make-up tot aan de mooie jurk die ze aan ging doen. Snel frietjes eten en weer klaar maken om een avondje gala te gaan kijken. Deze keer zijn we daarna niets wezen doen, mijn voet was helemaal pijnlijk, kon bijna niets meer. Helaas, maar wel te begrijpen.. Wil je een foto zien samen met mijn zusje? Ga dan even naar mijn Instagram. Ik ben super trots op er en ze was ontzettend mooi!

Vrijdag
Ja, de vrijdag begint weer trouw met fysio. Deze keer ben ik er met mijn gedachten niet helemaal bij, maar toch lukt het mij om 12 km te fietsen in 24 minuten! Feestje. Waarom ik er niet bij ben weet ik ook, ik wil namelijk om 10:00 uur thuis zijn.. De kaartverkoop van de FoolbarXL in de HMH op 25 maart 2017 gaat namelijk van start en ik kan natuurlijk niet achterblijven, ik wil Douwe zo graag zien. ♥ Gelukkig ben ik op tijd thuis en kunnen we zelfs nog collector tickets bemachtigen! JEEEEJ! Mijn dag sluit ik af met een super goed gevoel.


Zaterdag
Doordat ik het woensdag en donderdag best druk heb gehad, trakteer ik mezelf op een rustig dagje. Blogjes afmaken en natuurlijk video's bekijken op Youtube. Zo kijk ik een paar afleveringen van Croco Jill en lees ik onder andere blogs van Justine en Sophie. In de avond besluiten mijn middelste zusje, papa en ik om nog even een wandeling te maken. Hierdoor train ik weer extra, jeej! Daarna ga ik maar snel slapen, ik ben kapot moe.

Zondag
Deze dag is ook weer vrij rustig. Met het gezin kijken we aantal afleveringen van Goede Tijden Slechte Tijden terug. Wat overigens best wel grappig was. 's Middags heb ik vooral video's gekeken en aan mijn blog gewerkt, het regende immers best hard. Ow ja, die onweer was overigens ook best wel eng, haha. Ach ja, ik vermaak me wel.

Deze week was op zich redelijk bijzonder. Sommige foto's zijn alleen privé en hou ik dan ook liever voor mijzelf. Aankomende week wordt één hele spannende week, de uitslag van mijn zusjes examens...! Duimen op het beste. Voor de rest heb ik nog niet veel gepland, we zullen zien wat de week brengt. Tot de volgende keer.

Wat heb jij de afgelopen week allemaal gedaan? Heb jij een leuke week beleefd?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥