Even een update

Zoals vele waarschijnlijk gemerkt hebben zijn er deze week geen artikelen op dit blog geplaatst. Hier hoef ik natuurlijk geen uitleg over te geven, maar toch voel ik mezelf een beetje schuldig! Ik wil jullie daarom graag laten weten wat er speelt.

Zelf zit ik gewoon een beetje in één dipje. Ik weet niet hoe ik dingen op papier moet krijgen, heb het erg druk buiten dit blog en mijn hoofd is gewoon een beetje te vol. Wel heb ik genoeg ideeën, daar ligt het niet aan, maar het komt gewoon niet eruit qua tekst en om foto's te maken.

Verwacht binnen kort één kleine plog met shoplog van mijn Amsterdam dagje. Wat je ook kunt verwachten is een shoplog van Share A Perfect Day. Er komen ook een aantal reviews aan en een leuke winactie. Genoeg leuks dus! Ik ben snel terug, beloofd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥