Happy List #3

Vandaag staat mijn 3e happy list online op mijn blog! Ik ben dan ook super vrolijk geworden om een lijstje te maken met alle punten die mij vrolijk maken en dit met jullie te delen. Wordt jij al benieuwd wat mij de laatste tijd vrolijk heeft gemaakt?



Ik zal jullie niet langer in spanning houden, veel lees plezier!

♥ Douwe Bob weer 2x mogen zien (Share a Perfect Day Hilvarenbeek & De Weijer in Boxmeer). Wil je een foto zien? Ga even naar Instagram.
♥ Kaartjes voor Angela Schijf Kreutzersonate: Als het verlangen maar stopt binnen
♥ Nieuwe blogs ontdekt
♥ Kaartjes voor Douwe Bob in de Effenaar
♥ 6 uur per week werken
♥ Nagels laten zetten
♥ Weer één super leuke winactie mogen organiseren. Doe jij al mee? KLIK HIER
♥ Heel veel vlogs kijken
♥ Heel veel McFlurry's eten
♥ Video's van Douwe op YouTube plaatsen. De eerste video's die ik ooit plaats op YouTube. Wie weet wat nog komen gaat.
♥ Alweer naar de mooiste stad van Nederland geweest: Amsterdam
♥ Kaartje om deze maand nog naar Amsterdam te gaan zijn al in huis
♥ Een gezellig concert van de Tribute to The Cats Band bezocht
♥ Veel lekkere dingen mogen eten

Het lijstje vind ik lang genoeg om aan jullie te delen. Er zal snel weer één nieuwe happy list verschijnen.

Wat staat er op jouw happy list op dit moment? 

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥