Music is Life #17

Wat! Alweer de zeventiende 'music is life' online. De tijd gaat echt ongelofelijk snel. Daarom deel ik vandaag weer mijn meest gedraaide liedjes van de afgelopen week. Wil jij weten welke nummers dit waren? Lees dan snel verder.


Mocht jij trouwens meer willen weten over deze rubriek? Lees dan vooral even het eerste artikel. Dan gaan we nu snel door met de top 6 van deze week. Veel plezier.


Als eerste vandaag op nummer 6 FeestDJRuud & Dirtcaps ft. Sjaak & Kraantje Pappie met hun nummer Weekend
Oke, dit nummer vind ik gewoon zo funny. De beat is fantastisch, de tekst klopt en ja, I like it. Meer hoef ik er eigenlijk niet over te zeggen.

Vandaag op nummer 5 The Common Linnets met hun nummer We Don't Make The Wind Blow
Ze hebben fantastische nummers, zo ook deze. Ik vind hun muziek echt te gek.

Deze week op nummer 4 Little Mix met het nummer Wings
Little Mix heeft super toffe nummers, zo ook deze! Lekker swingen, dat heb ik soms wel nodig hoor.

Op nummer 3 deze week Thijs Boontjes Dans- en Showorkest met het nummer Alleen Naar De Kermis
Dit nummer is gewoon super mooi. Luister het maar eens een keertje. Ow ja, leuk weetje. Thijs speelt in de band van Douwe Bob.

Eigenlijk staan ze er bijna altijd wel in. Vandaag op nummer 2 O'G3NE met hun cover van Jolene
Het nummer door Dolly Parton vond ik al te gek, maar in deze versie door O'G3NE vind ik hem alleen maar mooier worden! Ik kan niet stoppen met luisteren.

Oke, hij ontbreekt eigenlijk geen één keer uit mijn top 6, vandaag op nummer 1 Douwe Bob met zijn cover van Kleine Jongen
Oke, dit was de dag dat André Hazes eigenlijk 65 jaar zou zijn geworden. Tijdens Share A Perfect Day zong Douwe dit nummer live. Ja, ik was er ook bij het was echt een feestje en dit nummer had mij zo geraakt. 's Avonds zong hij dit ook nog eens bij RTL Late Night. Super mooi!


Dit waren mijn zes nummers die ik deze week veel beluisterd heb.

Welke muziek heb jij deze week veel geluisterd? 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥