Hallo augustus - Nieuwe baan, vakantie, verjaardag

Bron: Zanyjae

De maand augustus is net 6 dagen begonnen. Vandaag vertel ik je in dit artikel wat mij allemaal te wachten staat in deze nieuwe maand. Wil jij graag weten wat ik ga doen of wat er al gepland staat? Lees dan snel verder.



Ik ga maar meteen beginnen met vertellen.. Heel veel lees plezier!

Nieuwe baan
Zoals je misschien al wel in 'Mijn dagboekje' hebt gelezen, heb ik een nieuwe baan. Daar ben ik precies 1 augustus begonnen. Deze maand gaat dan ook om de proeftijd en het bevalt mij tot nu toe super goed. Ik werk best wel veel uren, wat overigens alleen maar prettig is voor mijn portemonnee. Hallo, wie wil er nu niet meer leuke dagjes en spulletjes. Dat is dus een van de redenen dat er verder niet zo heel erg veel gepland deze maand.

Vakantie
Midden augustus heb ik lekker 2 weken vakantie. Of ja, ik moet er nog 2 dagen van werken bij mijn oude werk. Ach, dat houd ik nog wel vol. De rest van de dagen proberen zoveel mogelijk leuke dingen te plannen met vriendinnen en het gezin! Altijd goed. Een echte vakantie heb ik helaas niet, maar dat komt vast nog wel ooit.

Verjaardag
Mijn lieve vriendinnetje is 15 augustus jarig! Helaas moet ik de dag na dat ze het viert erg vroeg op en is het al 2 uur rijden in totaal (heen en terug). Het is voor mij dan ook niet te doen om die avond op en neer te gaan. Samen met haar heb ik afgesproken dat ik in de week van mijn vakantie één keer naar haar toe ga en gezellig gaan bijkletsen. Altijd goed en ben ik toch op haar verjaardag geweest.

Dit was voor mij de maand augustus. Vooral veel leuke en uitdagende dingen! Ik heb er super veel zin in.

Wat heb jij allemaal gepland in de maand augustus?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 


2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥