Mijn dagboekje #11

Wow, de tijd gaat zo snel. Al elf weken lang deel ik elke week wat ik mee maak. Zo ook deze week weer. Een week vol leuke, maar ook minder leuke dingen. Dus jij benieuwd naar wat ik zoal in een week doe en meemaak? Dan is dit jou kans om dit allemaal te weten te komen. In mijn dagboekje deel ik namelijk per week een heel overzichtje. Lees jij gezellig met mij mee?



Oh even voor ik begin. Deze week is 'mijn dagboekje' één keer op woensdag aangezien ik het erg druk had en helaas geen tijd en energie meer over had om dit dagboekje te typen.

Hey, hoi jij mooi lief dagboekje van mij. Vandaag ga ik je vertellen wat ik de afgelopen week allemaal heb beleefd.

Maandag
De maandag begint eigenlijk best goed. Vroeg, maar dat is niet erg. Ik ga namelijk samen met mijn lieve vriendinnetje een dagje naar onze hoofdstad Amsterdam, Hier ben ik maar al te graag! We gaan lekker met de trein. We lunchen bij Restaurant 1e klas. Erg lekker. Daarna zijn we doorgegaan om te shoppen. Shoplog komt samen met die van de vorige maand nog op mijn blog. De exacte datum weet ik nog niet, maar die houden jullie zeker tegoed! Even wat drinken bij NH Hotel Schiller, altijd goede service, Ineens werd ik gebeld of ik nog interesse had in een sollicitatie gesprek. Natuurlijk, hihi. Meteen een gesprek gepland en mijn dag kon niet meer stuk. Dat gingen we natuurlijk even vieren met één wijntje! Daarna nog even lekker naar de Mac om te eten en door naar huis. Een super geslaagde dag. Ik was helemaal uitgeput, maar wel voldaan hihi.


Dinsdag
De dag was aangebroken. Na lekker uitgeslapen te hebben ben ik mezelf klaar gaan maken en zijn we met z'n viertjes even wat gaan drinken in de stad. Ik had immers vandaag mijn sollicitatie gesprek al! Na dat ik mijn sollicitatie gesprek had gehad, werd ik al meteen aangenomen! Wat ben ik blij. We gaan met z'n vieren natuurlijk dit leuke nieuws vieren. Eerst gaan we nog even wat winkels langs en daarna lekker eten bij Vapiano. Wat is dat toch elke keer lekker, fijn dat mijn werk er nu schuin tegenover zit! Het was een dag die ik nooit meer vergeet. Zo leuk alles.


Woensdag
Deze dag begint bij de fysio, zoals gewoonlijk.. Daarna moeten we snel even wat eten thuis en door naar de begrafenis. Iets waar ik en ik denk persoonlijk niemand vrolijk van word. Het duurt wat langer als gedacht dus moet ik erg snel doen om nog op tijd te komen bij de Jumbo om te gaan werken. Gelukkig lukt dit echt net op tijd. In de avond ga ik nog wat blogs en vlogs kijken aangezien ik erg veel achter loop. Haha, waarom duren de dagen toch altijd zo kort. Heb echt een tijds probleem. Ik wil zoveel doen.


Donderdag
Op donderdag help ik mama met stofzuigen en doe ik eigenlijk verder niet zo heel veel. Maak alvast één toets voor mijn nieuwe werk. Wat 2 uur duurde.. Wow, halleluja. Daarna ben ik dood en dood moe. Ik kijk dan ook de film 'In your eyes'. Lees nog wat blogs en kijk een aantal vlogs terug.

Vrijdag
Ook vrijdag begint weer met fysio. Daarna snel wat eten en door naar de Jumbo om weer centen te gaan verdienen. Na het werken ga ik naar huis en maak nog een andere toets voor mijn nieuwe werk. Deze duurt 1,5 uur. Nog best lang, maar gelukkig al korter als die van gisteren. Daarna kijk ik nog wat vlogs en lees ik nog een aantal blogs.


Zaterdag
De zaterdag was ook niet zo heel boeiend. Het was vooral boodschapjes doen en daarna nog wat blogs en vlogs bekijken. 's Avonds kregen we bezoek. Altijd leuk. Ook keek ik op NPO 3 nog even naar de beelden over de Zwarte Cross 2016. Natuurlijk konden een aantal Radlers niet ontbreken.

Zondag
Deze dag was weer zo'n dagje dat we naar de stad gingen. Altijd leuk. Het was erg gezellig en daarna lekker frietjes gegeten. 's Avonds had ik nog wat vlogs gekeken en mijn tas ingepakt voor de volgende dag. Ook ga ik op tijd naar bed aangezien ik de dag erna na een lange tijd erg vroeg op moet.

Deze week was een leuke, maar ook minder leuke week.. Aankomende week staat er vooral veel werken gepland en moet ik een dagje naar het ziekenhuis. Wie weet wat de week zelf nog brengt. Tot de volgende keer.

Wat heb jij de afgelopen week allemaal gedaan? Heb jij een leuke week beleefd?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥