Mijn dagboekje #12

Alweer twaalf weken op rij kun je elke maandag een overzichtje vinden van mijn week. Dit doe ik door middel van tekst en foto's. Mocht jij heel nieuwsgierig zijn naar wat ik allemaal beleef in één week? Lees dan zeker 'Mijn dagboekje' verder door.

Hey, hoi jij mooi lief dagboekje van mij. Vandaag ga ik je vertellen wat ik de afgelopen week allemaal heb beleefd.

Maandag
Het is maandag 1 augustus. Dat betekend dat mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe werk is aangebroken. Ik sta dan ook meteen ingepland van 09:00 uur tot 18:00 uur. Een lange dag kun je wel zeggen. Het werk bevalt mij deze dag erg goed. Al moet ik wel bekennen dat ik erg nerveus was.. Haha, oeps. Na het werk ga ik snel wat eten thuis. Ik zorg dat ik mijn blog één beetje bij werk en artikelen af schrijf. Daarna ga ik vroeg slapen. Ik ben namelijk dood moe.

Dinsdag
Op dinsdag staat er een controle in het ziekenhuis gepland. Deze gaat goed en na de controle ga ik samen met papa en mama naar de friettent. Het was helaas niet zo lekker als we gehoopt hadden, maar gelukkig hadden we toch wat binnen. Wanneer we thuis komen zorg ik dat ik weer aan mijn blog werk en kijk ik nog een paar vlogs. Daarna ga ik weer op tijd naar bed, morgen moet ik weer vroeg op.

Woensdag
De woensdag begint met een standaard fysio ochtend. Na fysio ga ik snel naar huis met mama en eet ik nog even wat. Daarna ga ik meteen door naar mijn oude werk, waar ik nu nog even werk voor 3 weekjes. Het was erg rustig, dus mocht ik lekker een half uurtje eerder gaan. Mama kwam mij ophalen en vertelde dat papa een ongeluk had gehad met de bus van het werk. Daarom besloten mama en één van mijn zusjes samen met mij lekker uit eten te gaan. Ik had één super lekker broodje gezond maar dan in plaats van ham zalm erop. Hmmm heerlijk! Ook hebben we nog snel een cadeau gekocht voor mijn peettante. Gelukkig bleek het bij papa alleen maar blikschade te zijn en had verder niemand iets. Eenmaal thuis besloot ik om nog een aantal poffertjes te eten, ook altijd lekker!

Donderdag
Op donderdag ben ik samen met mama en één van mijn zusjes gezellig wezen lunchen bij de Hema. Daarna zijn we een cadeautje gaan kopen voor pappa's petekind. Om 17:00 uur was het voor mij weer werktijd. Dit keer bij mijn nieuwe werk. Ik stond ingepland tot 20:00 uur en kon daarna gelukkig meteen naar huis. Ik kocht schuin tegenover bij Vapiano nog een salade om mee te nemen in de trein. Ik moest namelijk direct vanuit de trein de auto in en richting mijn peettante die jarig was. Erg leuk! Toen ik thuis kwam ben ik daarna meteen mijn bed ingedoken. Ik was dood moe.

Vrijdag
De vrijdag bestaat ook weer uit de standaard fysio ochtend. Ook vandaag stond er nog een dagje op mijn oude werk gepland. Het was redelijk druk en er was genoeg te doen. Altijd fijn! Na het werken thuis lekker gegeten en een rustig avondje gehad. Vandaag ging ik ook op tijd naar bed.

Zaterdag
Ook de zaterdag bestond uit werken. Om tien over 7 zat ik in de trein om daarna om 08:00 uur vol goede moet weer te gaan werken op mijn nieuwe werk. Ik moest tot 13:00 uur werken en mocht daarna lekker naar huis. Eenmaal thuis heb ik vooral veel uitgerust. Vlogs gekeken, blogs gelezen en nog een artikel getypt. 's Avonds heb ik nog veel muziek geluisterd en was het om 23:00 uur tijd om naar bed te gaan.

Zondag
Op deze zondag stond er weer een dagje werken bij mijn nieuwe werk gepland. Dit maal van 12:30 uur tot 18:00 uur. Het was helemaal niet zo druk als de rest van de week. Op zich wel fijn, maar ik heb liever wat meer te doen. Eenmaal thuis had mama lekker gekookt en ben ik achter mijn laptop gekropen om artikels te typen en vlogs en blogs te lezen. Vandaag ook weer op tijd naar bed, morgen gaat de wekker weer vroeg.

Deze week één keer geen foto's, volgende week probeer ik weer foto's te maken!

Deze week was een leuke, maar ook minder leuke week omdat het zo druk was met werk.. Aankomende week staat er vooral veel werken gepland. Wie weet wat de week zelf nog brengt. Tot de volgende keer.

Wat heb jij de afgelopen week allemaal gedaan? Heb jij een leuke week beleefd?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥