Herfst heeft ook voordelen

De herfst is van start gegaan volgens de datum, al vind ik het qua weer nog wel mee vallen. Jullie ook? Je kunt dus vanaf nu wel zeggen dat het herfstseizoen is begonnen. Al zal ik niet van het weer houden in de herfst, meer regen en veel meer kou. Zo zijn er toch ook wel een aantal leuke voordelen van de herfst. Nu weet ik dat jullie misschien denken, hoezo voordelen van de herfst? Nou, de voordelen die ik in de herfst zie, vind je hieronder in mijn blogpost terug. Dus lees jij gezellig met mij mee?

♥ De gezellige sfeer met kaarsjes
Wanneer de herfst begint, is het altijd al zo vroeg donker. Dat is niet heel erg leuk, maar ik vind het zo gezellig wanneer er dan weer kaarsjes aangestoken worden. Echt gewoon z'n knus en romantisch gevoel meteen. Het geeft gewoon z'n leuke sfeer in huis waar ik erg blij van wordt.

♥ De mooie bladeren en kleuren van de natuur
Wanneer het herfst word, vind ik de kleuren zo mooi. Het is een keer wat anders dan dat groen wat we in de zomer zoveel zien. Het is gewoon echt sfeervol om doorheen te lopen en of fietsen, maar je kunt er ook nog eens creatief mee zijn. Wat wil een mens nog meer? Een mooie krans maken als muur decoratie of gewoon een leuke tak versierd met dennenappels ect ect. Het blijft gewoon erg mooi, vind je niet?

♥ Chocomel
Oh my god, wat is het lekker. Zeker als je het met slagroom drinkt. Lekker op de bank relaxen en tv kijken met een kop warme chocomel. Het heeft zelfs twee pluspunten. Je kunt genieten van het lekkere drankje, maar het warmt je ook nog eens op na dat fietst en of wandeltochtje door de kou.

♥ Binnen in huis zitten
Wanneer het herfst is, regent het vaak. Wat dan best wel fijn kan zijn, is knus met iedereen binnen te zitten. Lekker warm gekleed en gewoon een heerlijk samen zijn. Je kunt hard aan je blog / binnen hobby's werken! Gezellig creatief zijn qua knutselen en ga zo maar even door. Heerlijk ook al schijn het zonnetje even niet. Gewoon toch even tot rust komen en niet door die stomme regen, wind of kou.

Dit waren mijn vier voordelen van de herfst. Ik vind het op zich nog niet zo erg dat het herfst word, heb er ook wel weer zin in. Dus hopelijk genieten jullie nu ook wat meer van de herfst door deze voordelen.

Wat vinden jullie van deze voordelen? Heb je zelf nog andere voordelen van de Herfst? Wat is jullie favoriete seizoen van het jaar?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥