Music is Life #22

Wauw, alweer de 22ste keer dat ik mijn favoriete nummers van dit moment met jullie deel. Ik heb dan ook een nieuw lijstje gemaakt deze week. Ben jij benieuwd naar welke muziek ik zoal luister en wat mijn favorieten van de week zijn? Lees dan snel verder.

Mocht jij trouwens meer willen weten over deze rubriek? Lees dan vooral even het eerste artikel. Dan gaan we nu snel door met de top 6 van deze week. Veel plezier.

André Hazes Jr. staat deze week op nummer 6 met Leef
Persoonlijk vind ik het nummer en de tekst echt mooi. Ik luister het dan ook regelmatig.

Deze week op nummer 5 Darlyn met hun nummer Stepping Stone
Dit lied hoorde je deze week extra veel op NPO radio 2, zeker verdiend. Persoonlijk vind ik het een te gek nummer.

De nummer 4 is voor Sevn Alias ft. Jason Futuristic, BKO & Jairzinho
Dit liedje zie ik ook redelijk vaak voorbijkomen. Vind het wel een lekker nummer.

Op nummer 3 staat deze week BZN met Mon Amour & Don't Say Goodbye
De liedjes van BZN luister ik nog geregeld. CD's hebben we daar dan ook zeker nog van thuis.

Natuurlijk kan O'G3NE niet ontbreken. Deze keer op nummer 2 met hun nieuwe single Loved You First
Wat een mooi lied! Echt ik heb hem al zo vaak geluisterd en ik ben er nog steeds verslaafd aan.

Natuurlijk staat hij wederom op nummer 1 Douwe Bob met Gini
Zoals je waarschijnlijk wel gemerkt hebt in mijn vorige 'music is life'... Ik kan geen genoeg krijgen van Douwe zijn muziek. Hij heeft fantastische nummers geschreven en ik luister er dan ook erg graag naar. ♥


Dit waren mijn zes nummers die ik deze week veel beluisterd heb.

Welke muziek heb jij deze week veel geluisterd? 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥