Mijn dagboekje #14

Na een paar keer afwezig te zijn geweest. Komt er vandaag weer een keer een 'mijn dagboekje' online. Hierin vertel ik je door middel van tekst en foto's wat ik de afgelopen twee weken allemaal heb beleefd. Ben jij nieuwsgierig wat bij mij voorbij is gekomen in deze twee weken? Lees dan snel verder.


Hey, hoi jij mooi lief dagboekje van mij. Vandaag ga ik je vertellen wat ik de afgelopen twee weken allemaal heb beleefd. Omdat ik nog een beetje achter loop... Krijgen jullie niet één, maar twee weken! Heel veel leesplezier.

Week van 19 september t/m 25 september

Maandag
* Natuurlijk bestaat het deze weken voornamelijk uit werken. Zo ook vandaag weer een dagje werken voor de boeg. Helaas ben ik niet helemaal fit en heb ik geluk dat het werken niet doorgaat tot 21:00 uur maar mag ik om 17:30 uur er al vandoor gaan. Lekker uitrusten. Dat heb ik dan ook zeker gedaan met wat vlogs en natuurlijk de tv.

Dinsdag
Op dinsdag ben ik gelukkig een dagje vrij en deze besteed ik voornamelijk aan blogjes lezen, vlogs kijken en natuurlijk 's avonds programma's terug kijken: Ex on the beach: Dubbel Dutch, GTST & The Bold and The Beautiful. Altijd goed!

Woensdag
Voor de woensdag begint de dag eindelijk weer eens met een ochtendje fysio. Helaas kan ik door dat ik zoveel moet werken niet elke keer meer naar de fysio. Dit vind ik erg vervelend, want ik heb erg veel last van mijn voet. Na fysio besluit ik om Hollands next top model terug kijken. Waarna ik daarna nog een aantal blogs en vlogs bekijk.

Donderdag
Op de donderdag staat er weer een dagje werken op het programma. Na het werk ben ik dood op en kijk ik dan ook alleen nog maar even wat tv en ga ik vroeg slapen.

Vrijdag
Ook de vrijdag staat in het teken van werken. Na het werken ga ik snel een salade halen bij Vapiano om op te eten in de trein. Ik ga namelijk direct met het gezin door naar de kapper. Op mijn werk had ik nog een lekkere vanille-roomvlaai gekocht om gezellig op te peuzelen bij de kapper! Altijd lekker toch, hihi.

Zaterdag
Zoals je waarschijnlijk al verwachte.. De zaterdag staat ook weer in het teken van werken. Altijd gezellig om ook weer andere collega's te zien. Gelukkig heb ik om 17:30 uur eindelijk weekend! Whoehoew. Ik ben zelf alleen helemaal gesloopt en doe niet veel meer als Dance Dance Dance kijken en vlug naar bedje toe.

Zondag
Deze zondag staat voornamelijk uit het kijken van vlogs en natuurlijk ook nog een paar afleveringen van The Bold and The Beautiful. 's Avonds ga ik nog even gezellig langs de kermis die een paar dorpen verder is. Altijd goed. Hier kwam ik nog een vriendinnetje tegen, die ik al een hele lange tijd niet gezien heb. Was weer leuk om even goed bij te kletsen!

Week van 26 september t/m 2 oktober

Maandag
De maandag begint meteen met een dagje werken. Na het werken ben ik erg moe en kijk ik gezellig nog wat tv en een paar vlogs terug. Natuurlijk ga ik op tijd naar bed, want ik ben gewoon helemaal gesloopt.

Dinsdag
Op dinsdag ben ik gelukkig weer een dagje vrij. Eindelijk heb ik tijd om een paar blogjes te typen. Dat voelde als een hele lange tijd geleden, wat ik dus echt niet leuk vind. Ik mis het gewoon erg. Hierna ga ik nog wat programma's terug kijken, denk aan Ex on the beach: Dubbel Dutch, The Bold and The Beautiful en natuurlijk ook GTST. Ook bekijk ik nog wat blogs en vlogs. 's Avonds is het weer tijd voor Hollands next top model en daarna hup op naar bed.

Woensdag
Woensdag bestaat uit een dagje werken. Na het werken ga ik nog even naar de Kermis in Weert, man wat is deze kermis groot! Zo leuk om dat te zien. Daarna snel naar bed want er staat morgen weer een dagje werken op de planning.

Donderdag
Zoals ik al typte bij woensdag staat er vandaag weer een dagje werken op het programma. Het was erg vermoeiend en ik ben dan ook weer helemaal kapot als ik thuis kom. Ik kijk nog wat tv, ga mijn Netflix lijst bijwerken met nieuwe leuke films en series! Altijd goed.

Vrijdag
Ook op de vrijdag moet ik werken. Ik ben dood moe en kijk dan ook 's avonds alleen The next boy/girl band en ga daarna op tijd slapen.

Zaterdag
Zaterdag een dagje vrij, altjd lekker. Ik besluit om blogs te lezen en natuurlijk vlogs te bekijken. De dag vliegt om en ik ga dan ook weer op tijd slapen. Ik moet de dag erna weer werken.

Zondag
Op zondag ga ik een dagje werken. Om 18:00 uur ben ik klaar en heb ik samen met een vriendinnetje (ex-collegaatje) afgesproken om gezellig wat bij de Mac Donalds te gaan eten. Het was erg gezellig! Wanneer ik thuis kwam heb ik nog even wat tv gekeken en ben ik vroeg gaan slapen, het was een druk dagje.

Deze twee weken waren druk, leuk en zwaar. Je kunt niet bepaald roepen dat ik veel vrije tijd heb beleefd in deze twee weken. Maar toch heb ik wel kunnen genieten van de kleine dingen. Mocht je het alvast willen weten, volgende week nog één keer een dubbele 'mijn dagboekje!'. Is dat niet leuk. Voor nu: Laat het een mooie week worden. 

Wat heb jij de afgelopen twee weken allemaal gedaan? Heb jij leuke weken beleefd?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥