Music is Life #23

De 23ste 'Music is Life' staat vandaag voor jullie klaar. Ik heb dan ook een nieuw lijstje gemaakt deze week.  Ben jij benieuwd naar de muziek die ik de afgelopen week grijs heb gedraaid en erg tof vindt? Lees dan snel verder.
Mocht jij trouwens meer willen weten over deze rubriek? Lees dan vooral even het eerste artikel. Dan gaan we nu snel door met de top 6 van deze week. Veel plezier.

De nummer 6 van deze week is voor Imany - Don't be so shy
Dit vind ik echt te gek, het heeft ook niet meer woorden nodig.

Op nummer 5 deze week de Girls van 'The next boy/girl band met Rise
Wat vond ik dit een ontzettend mooie cover! 

Ariana Grande staat op nummer 4 met Side to side
Zoals waarschijnlijk veel mensen met mij eens zijn heeft Ariana een super mooie stem. Haar liedjes zijn keer op keer weer erg leuk om naar te luisteren.

Vandaag op nummer 3 MØ - Drum
MØ kennen we waarschijnlijk allemaal van haar nummer Final song. Ze heeft 7 oktober een nieuw nummer op haar Youtube kanaal geplaatst. Deze vind ik dan ook helemaal geweldig.

Plek nummer 2 deze week voor Douwe Bob met My icee cold beer
Deze lieverd kan natuurlijk niet uit mijn lijstje ontbreken. Zeker niet, wanneer ik hem vandaag, wanneer jullie dit lezen weer ga zien. Ik hou zo ontzettend van wat hij doet. ♥

Nick en Simon ft. Laura Beekman staan deze week op nummer 1 met Hartenstrijd
Hij is gisteren online gekomen op Youtube en ik ben nu al helemaal verslaafd aan dit nummer. Het is fantastisch. 


Dit waren mijn zes nummers die ik deze week veel beluisterd heb.

Welke muziek heb jij deze week veel geluisterd? 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥