Music is Life #24

Na iets meer dan drie weken, komt er vandaag (een keer op vrijdag) een 'Music is Life' online. Ik vond het namelijk nogal jammer dat ik deze post niet meer heb kunnen schrijven door tijdgebrek. Ben jij benieuwd naar wat ik de afgelopen weken zoal heb beluisterd? Je leest het nu hier onder, dus lees snel met mij mee.


Mocht jij trouwens meer willen weten over deze rubriek? Lees dan vooral even het eerste artikel. Dan gaan we nu snel door met de top 6 van deze week. Veel plezier.

Vandaag op nummer 6 Mell met Piece Of My Heart
Wat houd ik van Mell haar stem. Wauw!

Kensington krijgt deze week de nummer 5 met Do I Ever
De muziek van Kensington kan eigenlijk altijd wel. Deze weken heb ik dan ook verschillende keren het nummer Do I Ever aangezet. Gewoon zo mooi.

De nummer 4 van deze week is voor Sia met The Greatest
Sia is een super goede zangeres en ook dit nummer vind ik weer erg leuk en heb ik veel geluisterd deze weken.

Vandaag op nummer 3 Jan Smit ft. Broederliefde - Kom Dichterbij Me
Dat ik eigenlijk al heel erg lang de muziek van Jan Smit luister, wist je misschien al wel.. Zo niet, dan weet je dat nu. Zo ook dit nummer samen met Broederliefde. Erg lekker deuntje en de tekst is ook best wel leuk.

Little Mix verdient deze week de nummer 2 met hun nummer Shout Out To My Ex
Zelf vind ik Little Mix echt fantastisch. Dit lied is gewoon zo mooi, waaronder ook de tekst. I love it.

De nummer 1 van deze week is voor Douwe Bob met Let You Go

Tijdens de try-out in De Helling in Utrecht bracht hij dit nummer voor de eerste keer ten gehoren en wauw, wat is het een fantastisch mooi nummer. Morgen wordt het dan ook vast en zeker weer een top feestje, kan niet wachten. ♥


Dit waren mijn zes nummers die ik deze week veel beluisterd heb.

Welke muziek heb jij deze week veel geluisterd? 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Leukkk, ik hou van muziekartikelen! Sia vind ik ook top! Ik heb haar cd de laatste tijd vaak aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om te lezen dat je van muziekartikelen houdt. Wat leuk dat je een cd hebt van Sia!

      Verwijderen