Music is Life #25

Wow, vandaag alweer de 25e keer dat ik mijn favoriete gedraaide nummers met jullie deel. Ben jij benieuwd wat ik de afgelopen tijd allemaal heb geluisterd? Dit is je kans om er achter te komen. Lees maar snel verder.


Mocht jij trouwens meer willen weten over deze rubriek? Lees dan vooral even het eerste artikel. Dan gaan we nu snel door met de top 6 van deze week. Veel plezier.

Op nummer 6 staat deze week Kensington - Sorry
Wat is dit een prachtig nummer! Wauw.. Geen andere woorden voor.

Deze week op nummer 5 Clean Bandit - Rockabye
Lekker swing nummertje. Altijd goed.

De nummer 4 van deze week Danny de Munk - Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen
Door de musical Ciske de Rat, ben ik deze week weer naar dit liedje gaan luisteren. Ik heb het echt vaak gedraaid.

Darlyn staat deze week op nummer 3 met Rollin' Down The Road
Wat een fantastische band is Darlyn! Wat een fantastisch, mooie liedjes dat ze maken.

Ja, de Eagles staan deze week op nummer 2 met Take It Easy
Wat hou ik van zo'n nummer! <3

Één keer raden wie er deze keer op nummer 1 staat.. Haha, jawel Douwe Bob - How Lucky We Are
Want, ja ik voelde me vrijdagavond heel gelukkig. Dus dit is een heel toepasselijk liedje met veel mooie herinneringen.

Dit waren mijn zes nummers die ik deze week veel beluisterd heb.

Welke muziek heb jij deze week veel geluisterd? 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥