Music is Life #26

Ja, na even een paar keer geen 'music is life' met jullie gedeeld te hebben staat deze vandaag weer voor jullie klaar. Zoals gebruikelijk deel ik mijn meest beluisterde liedjes. Ben jij nieuwsgierig welke er vandaag bij zitten? Lees dan zeker snel verder.




Mocht jij trouwens meer willen weten over deze rubriek? Lees dan vooral even het eerste artikel. Dan gaan we nu snel door met de top 6 van deze week.

Ik ga jullie niet langer ophouden, so let's go! Veel plezier.

Deze week op nummer 6 een nummer van Venice - If I Where You
Dat dit nummer een favoriet is wist ik wel. Kan er gewoon geen genoeg van krijgen.

De nummer 5 van deze week is een oud nummer van Rihanna namelijk Diamonds
Ja, ik vind deze nog steeds geweldig mooi. Geen andere beschrijving voor nodig.

Wham staat met Last Christmas op nummer 4 deze week
Een ode aan George Michael, omdat die helaas is overleden (R.I.P). Wie kent dit nummer niet.. Wauw. Gewoon zo mooi!

Little Mix is echt zo tof.. Dus nummer 3 met Touch is voor hun
Omdat hun geweldig zijn en hun nieuwe album echt tof is.

Oke, deze zussen zijn echt top O'G3Ne vandaag op nummer 2 met All Over Again
Wat kunnen ze toch goed zingen. I like it!

Marrakech van Douwe Bob is deze week de nummer 1
Omdat de beste plaats thuis is, vind ik dit nummer zo tof! Gewoon wauw.


Dit waren mijn zes nummers die ik deze week veel beluisterd heb.

Welke muziek heb jij deze week veel geluisterd? 

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥