Happy List #6


Ja, vandaag staat alweer de 6e happy list voor jullie klaar. Ik heb dan ook weer erg veel leuke, toffe en bijzondere dingen mee mogen maken die mij deze keer weer heel gelukkig hebben gemaakt. Wordt jij al nieuwsgierig wat mij de laatste tijd vrolijk heeft gemaakt? Lees dan snel met mij mee..

Ik zal jullie niet langer in spanning houden, veel lees plezier!

♥ Angela Schijf mogen ontmoeten, mijn god wat een top wijf is dat! Voor de foto, klik hier.
♥ Meer en meer inspiratie voor artikelen, dat is altijd leuk en goed.
♥ Salaris! Wie wordt daar nu niet blij van.. Zeker als je verhoging krijgt, omdat je jarig bent geweest.
♥ Heel veel programma's terug kunnen kijken
♥ Nieuwe blogs ontdekken
♥ Douwe Bob, maar liefst 3x nog mogen bewonderen bij zijn Fool Bar Tour! Foto 1, Foto 2, Foto 3 (klik op de link per foto, dan zie je ze)
♥ De leukste vlogs kunnen volgen en echt van kunnen genieten.
♥ Gezellige dagjes met vriendinnetjes
♥ HEMA Kerst Event mogen bijwonen, check hier het artikel. Wat was het gezellig en echt een top sfeer!
♥ Heel veel lekker eten!
♥ Weer een aantal nieuwe video's op YouTube geplaatst. Vind het steeds leuker worden, wie weet ga ik ooit nog wel vlogen als ik hieraan gewent ben.
♥ 21ste verjaardag gevierd!
♥ Oud op Nieuw <3



Het lijstje vind ik lang genoeg om aan jullie te delen. Er zal snel weer één nieuwe happy list verschijnen.

Wat staat er op jouw happy list op dit moment? 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥