Happy New Year! - Doelen en voornemens 2017

Hallooooo, daar ben ik weer. Iets later dan gepland maar als nog  Happy New Year allemaal! Hebben jullie een goed begin van het nieuwe jaar gehad? Vandaag ga ik met jullie naar mijn doelen en voornemens voor 2017 kijken. Ben jij benieuwd wat ik allemaal van plan ben dit jaar? Lees dan snel met mij mee..
Bron: Lucie


2017 is nog maar net begonnen, maar dat betekend natuurlijk nieuwe doelen en voornemens. Dit jaar wil ik mijn doelen met jullie delen. Dus laat ik maar snel beginnen.

Blog
♥ Meer artikels plaatsen. Want, ik heb zoveel inspiratie en wil dit dan ook gewoon met jullie delen.
♥ Veel meer geherstructureerd gaan posten. Vinden jullie waarschijnlijk 3x zo fijn en is voor mij eigenlijk ook veel gemakkelijker.
♥ Meer Social Media gaan gebruiken, doe ik echt veel te weinig. Dit kan zo leuk zijn.

Persoonlijk
♥ Meer fruit gaan eten. Fruit vind ik echt zo ontzettend lekker, daarom wil ik het in 2017 nog net wat meer gaan eten dan dat ik in 2016 al deed.
♥ Veel meer positiviteit in plaats van negativiteit toe laten. Het leven word alleen maar beter en leuker door positiviteit. So let's start it.

Films
♥ Zeker 5 films in de bioscoop gaan bekijken. Want dat is wel een leuk uitje.
♥ Thuis wil ik ook nog wel wat films gaan kijken en dit probeer ik 30x te doen. Eens zien of ik dit ga reden.. Ik vind films niet altijd even leuk, maar toch ook weer wel. Je kunt wel zeggen dat ik een haat liefdes verhouding ermee heb.

Boeken
♥ Naast het feit dat ik erg vaak artikels wil gaan lezen, wat er de laatste tijd bij ingeschoten is.. Wil ik nu ook nog boeken gaan lezen. Ik wil gaan proberen om er dit jaar 5 gelezen te hebben. Ik ben zo benieuwd of dit mij gaat lukken.

Dit waren mijn doelen en voornemens, ben benieuwd hoe ver het gaat komen. Ik ga mijn best doen en hou jullie zeker op de hoogte.

Wat zijn jullie plannen, doelen of voornemens in 2017? 

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥