Mijn dagboekje #19

Na een paar drukke weken verder ben ik vandaag weer terug met een 'Mijn dagboekje' voor jullie. Ben jij benieuwd wat ik allemaal gedaan heb deze weken?  De afgelopen weken waren druk door de tijd van Kerstmis, mijn verjaardag en oud op nieuw. Wil jij weten hoe ik dit alles gevierd heb? Lees dan snel verder.




Hee, hoi mooi lief dagboekje. Vandaag ga ik je vertellen wat ik de afgelopen vier weken allemaal gedaan heb, laat ik maar snel beginnen.

Week van 19 december tot en met 25 december

Maandag
De dag begint met een hele dag werken. Daarna snel even wat eten en door naar de winkel aangezien er vast wat boodschappen gedaan kunnen worden voor Kerstmis en al een aantal dingetjes voor mijn verjaardag ingeslagen kunnen worden voor mijn verjaardag. Wanneer ik thuis kom ben ik dan ook meteen kapot en ga redelijk snel naar bed toe om te gaan slapen.

Dinsdag
De eerste dag dat ik even thuis ben. Gezellig met mama kijk ik een aantal afleveringen van 'The Bold and The Beautiful' terug. Altijd gezellig! Daarna ga ik nog wat vlogs kijken en ga ik weer wat artikels proberen te schrijven. Ondanks dat ik vrij ben, ben ik erg moe. Hierdoor ga ik alsnog redelijk vroeg slapen. Deze dag was dus zeker niet zo heel interessant.

Woensdag
Vandaag ben ik nog een laatste dagje vrij. De dag vul ik voornamelijk met vlogs kijken en tv programma's terug kijken die ik gemist heb. 's Avonds besluiten mijn mama en één van mijn zusjes om nog snel de stad in te gaan voor cadeautjes. Onderweg stoppen we ook nog even bij mijn werk, waar op dat moment de Christmas Ladies Night gaande is. Dit had je misschien wel gelezen op mijn blog. Het was erg leuk! Met een tas vol leuke cadeautjes zijn we weer naar huis gegaan. Thuis eet ik nog snel eventjes wat en ga ik in bed nog wat vlogs kijken.

Donderdag
Na 2 dagen vrij te zijn, begint de drukte voor kerst op het werk. Dat betekend dat ik 3 volle dagen mag gaan werken. Vandaag is de 1ste van de 3, deze gaat vrij goed. Nadat ik erg laat thuis kom aangezien ik tot 21:00 uur moest werken.. Duik ik redelijk snel mijn bed weer in. Wel kijk ik in bed nog even een paar vlogs terug.

Vrijdag 
Dag 2 van de 3 volle dagen werken staat op het programma. Vandaag merk je meteen dat het bijna kerst is en mensen hun laatste aankopen willen doen. Wanneer ik weer om 21:00 uur afgewerkt ben, wat betekend dat ik dus weer erg laat thuis ben. Ga ik dus meteen Flikken Maastricht terug kijken en naar bed. Morgen gaat de wekker vroeg..

Zaterdag
De wekker gaat om half 7, waarna ik om 5 voor half 8 in de trein zit opweg naar het werk. Het laatste dagje voor kerst staat op de planning. Het is tot ongeveer 17:00 uur erg druk, zeker de middag.. Daarna word het rustig en om 18:00 uur ben ik afgewerkt. Na het werken ga ik snel naar huis. Samen met de familie gaan we Kerst avond vieren. Erg gezellig met hapjes en drankjes op de tafel! Omdat ik redelijk vroeg op moest, heb ik het wel niet al te laat gemaakt.

Zondag
Ja, het is 1ste Kerstdag vandaag. Lekker eten en veel gezelligheid met familie staat op de planning! Ook kijk ik nog een film en wat vlogs. Altijd goed. Eigenlijk is het niet zo'n hele interessante dag. Of ja niet veel om over te vertellen.



Week van 26 december tot en met 1 januari

Maandag
2e Kerstdag is aangebroken. Dit jaar hoeft niemand van ons te werken, ook wel eens fijn. We gaan even de stad in want het cadeautje van mijn zusje past helaas niet helemaal. Ze gaat hem snel ruilen. Wanneer we thuis komen en dus nog moeten eten, besluiten we om niet te gaan gourmetten. We  eten gewoon lekker net als gisteren iets wat door mama gekookt is. Na het eten nog wat lekkere hapjes op de tafel. Daarna eindigt deze dag voor mij redelijk op tijd aangezien ik morgen weer vroeg op moet.

Dinsdag
Vandaag staat er een heel dagje werken op de planning. Wanneer ik om 17:00 uur klaar ben, ben ik dan ook erg blij. Ben gewoon dood moe. Snel ga ik naar huis, lekker eten. Na het eten ga ik rustig wat programma's terug kijken en nog wat vlogs bekijken. Daarna lekker slapen.

Woensdag
Vandaag is Mama jarig, whoehoew! De dag besteed ik voornamelijk aan rustig relaxen. Daarna ga ik mezelf opmaken en klaarmaken om lekker uit eten te gaan met het gezin voor mama en mezelf onze verjaardag. Was erg leuk en gezellig! Wanneer ik thuis kom ga ik snel slapen, het is immers al erg laat.. Morgen weer een dagje werken op de planning.

Donderdag
Ja, de laatste dag werken van 2016! Het gaat redelijk goed en om 18:00 uur is het tijd om naar huis te gaan. Snel ga ik wat eten, heb zo'n honger! Na het eten ga ik rustig in bad en wat vlogs kijken. Om 24:00 uur ben ik nog wakker, dat betekend dat ik jarig ben! Whoehoew. Snel ga ik slapen.

Vrijdag 
Vandaag is de dag dat ik 21 kaarsjes uit mag blazen. Mijn verjaardag gaat immers niet zoals gepland. Oma is thuis in haar woning gevallen en heeft haar heup gebroken.. Toch laat ik mijn verjaardag doorgaan, voor familie. 's Avonds komen er nog een paar lieve vriendinnetjes langs en is het erg gezellig! Wanneer iedereen weg is, ga ik rond half 3 slapen.

Zaterdag
Vandaag slaap ik lekker tot 12 uur uit. Het is Oudjaarsdag. De meeste tijd van de dag besteed ik gewoon rustig aan vlogs bekijken en natuurlijk ook wat tv programma's terug kijken. Oma wordt vandaag geopereerd. Wij gaan naar vrienden van papa en mama om samen het nieuwe jaar in te gaan. Dit is super gezellig! Lekkere hapjes en drankjes, feestje! Om half 3 lig ik weer ongeveer in bed, ik ben kapot en val dan ook meteen goed in slaap.

Zondag
Ook vandaag ben ik nog vrij, het is immers Nieuwjaarsdag. Deze dag komen bij ons de oliebollen pas, haha. Het is eigenlijk gewoon een heel rustig dagje en ja, niet echt heel bijzonder. Gewoon gezellig met het gezin wat programma's terug kijken. Daarna ging ik op tijd slapen.



Week van 2 januari tot en met 8 januari

Maandag
Vandaag staat er een dagje werken gepland. Dit gaat allemaal goed. Nadat ik thuis kom van het werk kijk ik nog een heel aantal vlogs. Eet ik wat en ga ik weer verder met het typen van artikelen. Weetje, vaak heb ik artikels al af, maar nog geen foto's erbij staan.. Oeps, een kwestie van tijd gebrek.

Dinsdag
Ook vandaag staat voornamelijk in het teken van werken, deze week sta ik immers rond de 30 uur ingepland.. Iets minder vrije tijd dus. Zeker door het reizen, haha. Nadat ik thuis kom van het werk ben ik dood moe, de laatste paar dagen slaap ik niet heel goed. Daarom kijk ik samen met het gezin nog wat op tv en ga vrij op tijd naar bed. Wat helaas voor jullie wat minder boeiend is waarschijnlijk.

Woensdag
Eigenlijk zou ik vandaag vrij zijn, maar ze vroegen mij om extra te komen werken van 16;00 uur tot 21;00 uur. Deze tijd was echter daarna nog een keer verzet van 14;00 uur tot 19;00 uur. Op zich is dit met reizen voor mij echt veel fijner als de vorige, dus daar ben ik dan wel blij om. Wanneer ik rond kwart over 8 thuis kom eet ik snel wat. Daarna ga ik rustig relaxen in bad. Kijk ondertussen wat vlogs waarna ik daarna mijn bed in duik. Ik ben redelijk moe.

Donderdag
Op donderdag ben ik vrij. Helaas kan ik hier niet van genieten door middel van uit slapen, aangezien ik de huisarts moet bellen voor een afspraak. Ik kan gelukkig die zelfde dag nog te recht bij de huisarts waar ik heel blij mee ben. Kan jullie vertellen dat ik een ontstoken spier heb in mijn schouderblad, wat erg pijnlijk is. Krijg gelukkig pijnstillers en doe de rest van de dag niet veel meer. Luister wat naar muziek, typ vast een aantal blogartikelen en bewerk een aantal foto's, eindelijk! Er ontbreken nog 2 foto's... Wanneer deze er zijn kun je een review verwachten, blijf dus zeker een kijkje nemen op mijn blog. Daarna ga ik op tijd slapen, morgen weer een nieuw dagje.

Vrijdag 
Ja, ik moet vandaag weer een dagje werken. Wanneer ik thuis kom is het snel wat eten. Daarna kijk ik een aantal vlogs. Dan is het eindelijk weer tijd voor Flikken Maastricht, whoehoew! Echt mijn favoriete serie ever. Kan er geen genoeg van krijgen. Wanneer de aflevering van deze week is afgelopen kijk ik nog even wat tv met het gezin. Daarna ga ik vlug naar bed, want ik moet er vroeg uit morgen.

Zaterdag
Toen ik opstond lag er gewoon sneeuw.. Nee, bah. Gelukkig zijn we veilig bij het station aangekomen, aangezien het onderweg heel erg begon te ijzelen.. Ook reden de treinen gelukkig gewoon en kwam ik niet te laat op mijn werk. Helaas was het op het werk door dit weer niet al te druk, was wat minder. 's Avonds ben ik gelukkig ook goed thuis aangekomen. Heb nog een aantal tv programma's gekeken en wat vlogs terug gekeken. Daarna snel gaan slapen, aangezien ik dood moe was.

Zondag
Deze zondag wilde ik eigenlijk dit artikel voor jullie afmaken, maar ben ik samen met papa en opa even naar oma in het ziekenhuis geweest. Daarna heb ik nog even gezellig bij opa thuis een ijsje gegeten, ja dat kan ook met dit koude weer, oeps. Wanneer we thuis kwamen zijn we nog snel naar de winkel gereden om wat extra dingen voor het avondeten te halen. Toen ik daarna gegeten had, heb ik nog wat tv gekeken met het gezin en ben op tijd naar bed gegaan. Ik weet niet wat het is, maar ben redelijk moe de laatste week..


Deze weken waren erg druk, maar oh zo leuk. Met natuurlijk wel het minpuntje dat oma in het ziekenhuis is beland.. Maar ik heb ook een super leuke kerst, verjaardag en oud op nieuw gehad ondanks alles. Aankomende week ga ik weer een keertje naar Amsterdam en staan er weer een paar dagen werken gepland. Dat het maar een mooie week mag worden.

Wat heb jij de afgelopen week allemaal gedaan? Heb jij leuke weken beleefd?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥