Review: TasTea Energy Boost Thee + Theebeker


Vandaag heb ik voor jullie een review van een thee + theebeker van Tastea. Het gaat om de Tastea Energy Boost Thee, die zoals je waarschijnlijk wel verwacht voor energie moet zorgen en de Tastea Theebeker waar je de thee in kunt doen. Ben jij benieuwd of deze thee daar echt voor zorgt en of de beker handig in gebruik is? Lees dan zeker even verder.

Via de website van Tastea heb ik deze Tastea Energy Boost thee en de Tastea theebeker opgestuurd gekregen. Zelf houdt ik erg van thee. Ook ben ik erg vaak erg moe, dus een energie boost zou wel erg handig zijn. Je kunt dus wel zeggen dat ik erg benieuwd was naar deze thee!

Volgens de website moet de Energy Boost thee jou kunnen ondersteunen bij de volgende punten:
* Meer energie geven
* Omgaan met stress
* Ontspannen
* Vitamine boost
* Mentale gezondheid bevorderen


Wat ik er ook graag bij wil vermelden is dat de thee blends 100% natuurlijk zijn en in meerdere varianten verkrijgbaar zijn. Denk aan Detox thee, weerstand thee, seks thee, afslank thee, slaap thee, zwangerschap thee en borstvoeding thee..

Mijn mening over de Energy Boost thee ga ik nu met jullie delen.

De Verpakking 
Als ik de verpakking zie dan denk ik wow, grootte pot. Er zit 125 gram in de ronde huls. De kleur is gewoon zwart met het merk en de desbetreffende thee soort. Niet heel bijzonder als je het mij vraagt, gewoon normaal. De thee zit overigens niet in zakjes, maar zul je zelf in een theehoudertje moeten doen om hem zo sterk te maken als je zelf wilt. Er staat overigens op dat je per persoon 3 gram moet gebruiken, dit heb ik niet precies na gewogen. Ik ben gewoon op mijn gevoel af gegaan.


De Geur
Wanner ik de pot open doe, komt er een hele lekkere geur uit. Deze is erg lekker en voor mijn gevoel ook wel een beetje zoet.


De Smaak
Wauw, ik kan niet anders zeggen dan dat ik de smaak echt heel erg lekker vind. Hele fijne, zachte smaak. Kan wel niet helemaal thuisbrengen waar het naar smaakt, maar dat ik hem erg lekker vind is wel duidelijk.

Ondersteunt het echt zoals bovenstaand vermeld staat?
Het maakt mij echt een stuk relaxter. Zeer prettig! Ook krijg ik wel iets meer energie, misschien juist door dat ik veel meer ontspannen ben. Qua stress was ik ook wat rustiger, dat merkte ik voornamelijk op het werk. Kon een stuk meer hebben. Ik had overigens echt mijn twijfels gehad, maar heb dit samen met mijn mama getest. Zij ondervond precies hetzelfde als ik en voelde zich ook meer ontspannen.

De Prijs
Je betaald voor de Energy Boost Thee € 35,95 dit is vrij veel voor thee, dat klopt. Naar aanleiding dat er toch 125 gram in deze thee huls zit en hij naar mijn mening echt voor energie en ontspanning zorgt, vind ik het een redelijk goede prijs. Het is natuurlijk wat je zelf uit wilt geven, maar je doet er redelijk lang mee!

Waar kun je deze Energy Boost Thee kopen?
Deze thee is verkrijgbaar op de website van Tastea, klik hier.Wanneer je deze thee voor 12:00 uur 's middags op maandag tot en met vrijdag besteld, proberen ze hem zelfs dezelfde dag nog op te sturen, waardoor jij hem de volgende dag in huis zou horen te hebben. Natuurlijk ligt dit ook aan de postbezorging, houdt hier rekening mee.


Mijn mening over de Theebeker ga ik nu met jullie delen.



De beker
Zoals je op de foto kunt zien, ziet de beker erg rustig uit. Hij is doorzichtig en bevat een extra leuk handarmbandje zodat je hem nooit echt uit je hand kunt laten vallen, zeker een pluspunt! Ook is de beker dubbelwandig, zodat je niet je vingers hoeft te verbranden. Dit is naar mijn idee ook echt een pluspunt.


Meerdere doeleinde
De theebeker is bestemd voor meerdere doeleinde. Je hoeft er dus niet alleen warme dranken in te doen, maar kunt er ook voor kiezen om er koude dranken in te doen. Deze blijven door het dubbelwandig idee ook nog eens langer warm of koud! Precies wat je vaak nodig hebt toch?


Drink de beker fijn?
Wat je jezelf waarschijnlijk afvraagt is of dat deze beker fijn drinkt. Het antwoord hierop is ja! Je kunt namelijk het klepje van de dop ver genoeg naar achteren doen zodat je niet elke keer je neus stoot.

Waarschuwing
Draai NOOIT de dop bij kokend water direct op de beker. Dit heeft te maken met hoge druk. Laat de thee even afkoelen of voeg een scheut koud water toe! Oh en ook niet schudden!

De Prijs
Je betaald voor de Theebeker betaal je € 19,95 dit is een redelijk goede prijs voor een theebeker. Naar aanleiding dat het voor meerdere doeleinde te gebruiken is, vind ik het een redelijk goede prijs. Het is natuurlijk wat je zelf uit wilt geven, maar je doet er zeker geen miskoop mee!

Waar kun je deze Theebeker kopen?
Deze theebeker is verkrijgbaar op de website van Tastea, klik hier. Wanneer je deze theebeker voor 12:00 uur 's middags op maandag tot en met vrijdag besteld, proberen ze hem zelfs dezelfde dag nog op te sturen, waardoor jij hem de volgende dag in huis zou horen te hebben. Natuurlijk ligt dit ook aan de postbezorging, houdt hier rekening mee.


Houdt jij van thee en wat is jou favoriete smaak?


Dit artikel is in samenwerking met Tastea.


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥