Mijn dagboekje #20

Vandaag ben ik eindelijk weer terug van weg geweest. Normaal gezien zou ik in 'mijn dagboekje' al mijn weken met jullie delen. Dat is vandaag even anders. Ik deel de allerleukste momenten die ik heb mogen beleven en waar ik heel gelukkig van werd. Kijk jij met mij mee naar wat ik allemaal heb gedaan?


Laat ik maar meteen beginnen, jullie hebben al lang genoeg moeten wachten.

Dagje Amsterdam
Op 11 januari bezocht ik samen met één van mijn zusjes en mama de stad Amsterdam. Gezellig winkelen! Het was ook nog sale, hoe goed wil je het hebben. Daar zeg ik dus zeker geen nee tegen. Na dat we gezellig wat gewinkeld hebben gaan we door richting The Fool Bar.. Toch echt wel een van mijn favoriete stekjes in Amsterdam. Kom er graag. Na gezellig een aantal drankjes gedaan te hebben is het toch echt tijd om weer richting huis te vertrekken helaas. Wat is het toch fijn om in Amsterdam te zijn..

Dagje naar Keulen
Samen met mijn lieve collega Randy ben ik een dagje naar Keulen geweest. Een week voordat wij gingen was er namelijk een nieuwe HEMA geopend. Dat was dus zeker even een bezoekje waard vonden wij. Na dit bezoekje, wat overigens een erg leuke winkel is in Keulen zijn we verder gaan winkelen. Eindelijk vond ik de M.A.C. Lipstick waar ik al een tijdje naar op zoek was. Hier in Nederland was die overal waar ik kwam uitverkocht, ook via internet helaas. Nu dus toch mijn lipstick gevonden de M.A.C. Viva Glam IV! Whoehoew, een hele blije meid hier. Ook heb ik een mega lekkere Starbucks gedronken, jeeeeeej! De terugweg was wat minder, we kwamen in de file terecht, haha. Hierdoor zijn we dus maar even gestopt bij de McDonalds. Het was echt een geslaagd dagje.



Tribute To The Cats Band
Ook mocht ik in deze weken nog een keertje genieten van de Tribute To The Cats Band. Een band die voornamelijk muziek speelt van The Cats van vroeger. Hier houd ik echt van. Ondanks dat het echt een veel te kleine zaal was voor zoveel mensen die ze erin gezet hebben en de muziek niet elke keer goed te horen was, was het toch een leuke avond!

100% NL Awards 
Ja, dinsdag 7 februari was het zover ik had kaartjes gewonnen voor de 100% NL Awards in de A9Studios te Uitgeest. Wat was het een avond om nooit te vergeten. Veel bekende Nederlanders mogen zien en ook van mogen genieten. Ook zijn de awards naar zeer leuke en getalenteerde personen gegaan, jeeeeej! Het was echt een te gekke avond. De optredens van O'G3NE, Nick & Simon en Diggy Dex heb ik gefilmd en staan voor jullie op mijn YouTube kanaal. Ik kan niet stoppen met nagenieten van deze te mooie avond. Wil je mijn foto met Miss Montreal zien? Ga dan even naar mijn Instagram Account.

Dit waren mijn 4 hoogte punten van deze weken.. Ik heb echt genoten en ben zeer blij dat ik dit heb mogen mee maken. Deze herinneringen blijven voor altijd bij mij! ♥

Wat hebben jullie deze afgelopen weken meegemaakt en waren dat dan hoogte of juist diepte punten?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥