Music is Life #27

Na de laatste 'music is life' in december, vind ik het nu echt wel weer tijd worden om een nieuwe te plaatsen. Het heeft immers veel te lang geduurd in mijn ogen. Zo vertel ik je vandaag weer welke muziek ik veel geluisterd heb de afgelopen tijd. Ben jij al nieuwsgierig geworden? Lees dan zeker snel verder.


Laat ik maar meteen beginnen met mijn top 6 meest beluisterde nummers van de afgelopen tijd. So let's start...

De nummer 6 van deze keer is voor mij Nick en Simon met Rome
Dat ik al vanaf het bestaan van Nick en Simon als duo fan ben, mag wel even benoemd worden. Wat zijn deze jongens toch goed in het maken van muziek. Wauw! Dat ik van Nederlandstalige muziek houdt klopt ook en heeft hier ook mee te maken. Dit nummer spreekt me echt aan, gewoon zo mooi.

Op nummer 5 staat voor mij deze keer Sean Paul ft. Dua Lipa met het nummer No lie
Dit nummer vind ik voornamelijk door de beat heel erg lekker klinken in de oren. Like it.

Nummer 4 van deze keer is voor mij niemand minder dan Sia met het nummer Never give up
De nummers van Sia vind ik tegenwoordig echt wel heel gaaf. Zo ook haar nummer Never give up. Kan er geen genoeg van krijgen.

De nummer 3 van deze keer is voor Pleun Bierbooms met What hurt the most
Wauw, wat heeft Pleun een onwijs mooie stem! Zo was ik tijdens The Voice of Holland dan ook al een ware fan geworden van haar geluid. Haar single tijdens de finale sprak me erg aan. Gewoon zo mooi!

Nummer 2 is deze keer voor Little Mix met het nummer Touch
Als je mij misschien al langer volgt, weet je dat ik fan ben van Little Mix. Zo ook van hun uitgekomen single Touch in januari. Kan echt niet wachten tot ik deze girls in het echt zie optreden in Antwerpen! Zin in..

En dan de nummer 1 voor deze week met niemand minder dan de meiden van O'G3NE met hun Eurovision Song Contest nummer Lights and Shadows
Wauw, wat is dit een mooi en erg power gericht lied! Ik ben zeker fan van het nummer en de meiden. Of we hiermee het songfestival kunnen winnen, daar heb ik geen idee van.. Toch gun ik de meiden het enorm. ♥ We zullen zien. Fingers crossed. Wat vindt jij eigenlijk van dit nummer? Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk.

Dit waren mijn top 6 favorieten van deze periode. Het is voornamelijk Engelstalig dit keer, maar wel met 3 Nederlandse artiesten! Ik krijg daar geen genoeg van.

Wat was jullie meest beluisterde nummer van de afgelopen tijd?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥