Hallo april - Concert, Werken, Nieuwe doelen

Wow, wat gaat de tijd snel. Vanaf zaterdag is april alweer begonnen. Bizar gewoon. Ik ga je vandaag weer meenemen in mijn plannen en alles wat ik wil bereiken in april. Het gaat deze maand voornamelijk om werken en ook heb ik tot nu toe één super tof concert gepland staan. Toch wil ik ook mijn blog aanpakken. Ben jij benieuwd wat ik met mijn blog wil gaan doen? Lees dan snel met mij mee!


Laat ik maar gewoon meteen beginnen. Veel leesplezier!

Concert
Op het begin van april, 7 april om precies te zijn staat er weer een concert gepland. Ja, ook deze keer is het weer een concert van Douwe Bob. 25 maart zag ik deze jongen weer muziek maken, na 3 lange maanden wachten. Nu staat het binnen twee weken na dat concert weer  een nieuw concert voor de deur. Whoehoew. Kan nog steeds geen genoeg krijgen van deze jongen en zijn muziek. ♥

Werken
Naast leuke dingen doen moet er natuurlijk ook gewerkt worden voor het geld. Gelukkig ga ik nu weer gewoon mijn 24 uur per week werken. Eindelijk gaat het wat beter na mijn periode van ziek zijn. Altijd fijn natuurlijk!

Nieuwe Doelen
Naast deze twee punten staat er voor mij iets op de planning wat behoord tot de groep; blog oppakken.. Ik wil namelijk weer heel graag meer tijd gaan besteden aan mijn blog en blogartikels. Dit doormiddel van betere planningen maken, zodat artikels op een vaste dag online kunnen komen of meer artikels per week. Deze twee punten moet ik nog even op een rij gaan zetten wat het beste werkt door mijn onregelmatige werktijden en werkdagen. Naast dat punt wil ik ook meer inspiratie op doen voor mijn artikels en wat meer mijn comfortzone proberen uit te komen en andere dingen gaan proberen wat mijn blog betreft. Ben zeer benieuwd of dit mij in april al gaat lukken...

Dit is tot dus verre mijn planning voor de maand april. Beetje standaard, maar ik hoop dat er nog een paar leuke spontane dagen of avonden gepland zullen worden met het gezin of mijn lieve vriendinnen. Altijd goed en gezellig natuurlijk! Natuurlijk zal ik jullie op de hoogte houden via Social Media en ofcourse ook mijn blog. Stay tuned!

Wat zijn jou plannen in de maand april?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Gaaf dat je naar dat concert gaat! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dit is ook nog eens een bijna thuiswedstrijd voor mij. Echt mega fijn en natuurlijk super gaaf!

      Verwijderen