Q&A

Ik wil al jullie vragen beantwoorden, mits ze een beetje normaal zijn natuurlijk. En natuurlijk alleen als jullie dit leuk lijkt en jullie genoeg vragen hebben. Ik wil het persoonlijke stukje echt houden en koesteren op mijn blog, omdat ik dat bij andere blogs ontzettend leuk vindt en ik het stiekem misschien ook wel gewoon leuk vindt om stukjes uit mijn leven met jullie te delen.


Maar hey, ik heb hier wel vragen voor nodig. Anders kan kan ik geen leuke Q&A geen natuurlijk. Dit is dus een oproepje voor persoonlijke vragen aan mij van jullie. Dit mag gaan over de meest uiteenlopende dingen. Het mag overal over gaan... Everything! Juist wat jij graag van mij wilt weten.

Vraag alles wat je wilt en je merkt zelf wel of ik de vraag wil beantwoorden of niet in het daarop volgende artikel. Mits er genoeg vragen zijn natuurlijk! Dus let's go... Ik zal proberen alle/zoveel mogelijk vragen te beantwoorden. Als het er echt heel veel zullen zijn, wat ik niet verwacht (oeps), doe ik het in meerdere artikels, welke over een aantal weken verspreid zullen zijn. Ik vind dit leuk! Zo leren jullie mij nog een beetje beter kennen, voor hoe ver dat via internet kan dan. Ik hoop dat jullie dit ook een tof idee vinden.

Dus eh, kom maar op met die vragen! Alvast bedankt!


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥