Tag: Let's get very personal

Vandaag staat in het teken van een tag die heel persoonlijk gaat worden. Zelf vond ik de tag helemaal te gek om in te vullen. Dus ben jij benieuwd naar wat ik doe als ik nerveus ben, of ik van regen houdt en ga zo nog maar even door..? Lees dan zeker snel met mij mee en kom het allemaal te weten in dit artikel.


So let's start! Geniet ervan!

Dit word heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Jazeker! Zin in.

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Goh, dat was toch wel een paar weekjes geleden. Toen ik die nierbekontsteking had... Het was gewoon niet leuk...

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Nou, in eten niet zo zeer. Meer in iets lekkers zoals chips. Het is immers gewoon al avond. :)

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Ik zou heel graag kinderen willen, maar tien is wel een beetje heel erg veel van het goede.. Dan toch liever geen...

Wat hoor je op het moment van schrijven?
De muziek van Douwe Bob die ik op heb staan. ♥

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Nee.

Waar denk je op dit moment aan?
Aan de leuke en gezellige tijd die ik vrijdag 7 april heb beleefd tijdens het Douwe Bob concert in Vlierden.   

Sta jij altijd klaar voor vrienden?
Ja, dat probeer ik wel te doen in ieder geval.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn lieve mama.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Dan begin ik met nagels bijten.. Zo slecht, niet normaal. Heb er zelf zo'n hekel aan, maar toch doe ik het dan...

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
De meeste mensen zijn gezellig, dus dan ik het antwoord al snel ja!

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Nee, maar dat gaat ook erg lastig worden als je jezelf soms niet eens begrijpt. Toch zijn mijn lieve mama, papa en zusjes wel de personen die mij het beste en meeste keren goed begrijpen.


Heb jij op dit moment een reden om te lachen?
Ja, ik heb leuke plannen op de agenda staan waar ik naar uit kijk.


Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja!!

Zou je gelukkiger zijn als het leven een ''rewind'' - knop zou hebben?
Ja, dat denk ik wel. Dan had ik niet een groot deel hoeven missen wegens mijn enkel. Voor de rest ben ik eigenlijk wel tevreden met hoe het gaat. En natuurlijk ook gewoon blij! 

Vertel jij je ouders alles?
Alles? Nee, maar ik geloof eerlijk gezegd dat niemand echt ''alles'' aan zijn/haar ouders verteld? Maar dat wil niet zeggen dat ik geen goede band heb met mijn ouders.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Nee, dat moet die dan helemaal zelf weten.  Zolang ik het niet hoef. ;) Alleen het is natuurlijk voor hem zelf wel gezonder als die zou stoppen met roken natuurlijk.


Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nee?


Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Ja, helaas wel. ;) Dat had ik liever vergeten. Oeps.


Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik denk voornamelijk na over de toekomst, maar leef zeker in het hier en nu. Je moet immers nu genieten en mooie herinneringen maken. Soms moet je helaas wel even aan het verleden denken, maar dat is dan maar zo toch?


Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Meestal 6 tot 8 uur per nacht.


Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Dat durf ik niet te zeggen, aangezien ik natuurlijk niet voor andere kan spreken. Maar als ik eerlijk ben denk ik van wel. Ben toch wel sociaal aangelegd en wanneer ik mensen eenmaal beter ken komt het vaak ook wel goed.


Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek heb gehad?
Nee.


Wat heb je voor het laatst gedronken?
Cola.


Welk soort bed heb jij?
Een tweepersoonsbed.

Hou je van de regen of haat je het?
Wanneer ik in bed lig vind ik persoonlijk regen helemaal niet erg. Het is dan zo rustgevend. Alleen als ik naar buiten moet en gewoon binnen zit met de gordijnen open, dan vind ik het toch wel erg vervelend.  

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Ja, denk aan alleen naar grote steden gaan. Dat vond ik eigenlijk nooit iets, nu vind ik het zelfs super tof om te doen.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik denk als optimist, probeer zo vaak mogelijk het beste ervan te denken en maken. Maar toch kan het ook wel beide zijn hoor. Ik weet het niet helemaal...  

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Met mijn lieve vriendinnetje naar de McDonalds. 


Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Wow, joh eerlijk gezegd weet ik dat niet eens meer. Zo lang is dat al geleden. Oeps.


Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Jazeker, maar daar leer je juist van toch?


Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee, waarom zou ik dat moeten doen? Zeker niet zonder dat hun het zouden weten.

Heb je spijt van je vorige relatie?
Ja. Gewoon, omdat ik best wel gekwetst ben.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Dit is absoluut het antwoord concert waardig! ♥ Dat vind ik zo veel toffer.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Redelijk vaak ja.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Niet dat ik mezelf kan herinneren.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteeds?
Nee, totaal niet.

Ben jij snel jaloers?
Soms.. Snel, valt wel mee. Ligt eraan waarmee het te maken heeft.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee, ik heb die week ervoor namelijk al kleding gekocht.

Mis je iemand op dit moment?
Nee

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Ik zelf, tijdens het kijken van een televisie programma.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Boos wel, zeker over hoe je iemand kunt behandelen. Je moet niemand kwetsen. Ben dan gewoon eerlijk.

Wat doe je morgen?
Werken.

Ben jij zo'n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee, zeker niet.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Ja, best veel personen eigenlijk.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Ja.

Houd je van suikerspinnen?
Oh my god, ze zijn zo lekker!

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Mama.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja, meerdere keren hoor.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Een 6 voornamelijk werken. En niet veel doen verder.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten.
Ja hoor.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
In bed YouTube filmpjes kijken.

Wat is je stemming op dit moment?
Vrolijk!  


Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn zusje.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja, meerdere dingen!

Met wie was je gisteravond?
Mama, papa en mijn zusjes.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Dan toch wel de jongen...

Heb je plannen voor dit weekend?
Pasen vieren en werken.


Wees vrij om hem over te nemen! :) Laat het dan even in een reactie achter. Dan kom ik naar jouw antwoorden kijken.


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥