Hallo Mei - Concerten, Amsterdam, Werken, Bloggen

Wat gaat het toch snel. We zijn alweer in de maand mei beland.. Jeetje, echt te bizar als je het mij vraagt. Vandaag laat ik je dan ook graag weten wat er deze maand allemaal op de planning staat en waar ik zeker naar uit kijk. Ben jij nieuwsgierig wat dit allemaal is? Lees dan zeker met me mee.

Femke den Hartog


Werken
Allereerst moet er deze maand weer gewoon gewerkt worden. Waar kun je anders al die leuke dingen van doen? Haha, des al niet te min vind ik dit super leuk om te doen. Aangezien ik echt wel toffe collega's heb welke het werk een stuk leuker maken dan dat het al is.

Concerten
Naast het werken staan er deze maand zeker weer twee concerten gepland. Namelijk van de band Venice uit Amerika, Californië, Venice Beach. Super gaaf! Als je me al een tijdje volgt weet je dat ik deze muziek echt fantastisch mooi vind. Samen met mama ga ik naar de show in Carré waar ik heel veel zin in heb! Maar ook gaan we nog naar één show in de buurt. Ze zijn nu eenmaal niet altijd in Nederland en nu ze er zijn moeten we hier natuurlijk van profiteren toch.

Amsterdam
Samen met mijn lieve vriendinnetje Femke ga ik een dagje naar Amsterdam. Gezellig samen foto's maken, shoppen en genieten. Dat staat er op het programma. Heb er ontzettend veel zin in. Als ik genoeg wifi heb houd ik jullie natuurlijk op de hoogte van deze dag via Instagram en Snapchat: yourprincessaa :D Oh en voor de leuke toevoeging, hier vind ook een van de concerten plaats. Dus dan ben ik natuurlijk weer in Amsterdam. Jeeeeej!

Bloggen
Naast het feit dat ik in april graag meer wilde gaan bloggen is dat niet helemaal gelukt in die maand. Nu heb ik het plan om dit toch echt te gaan proberen. Ik ben inspiratie aan het op doen en heb al een aantal ideeën die ik wil proberen uit te werken. Hopelijk gaat dit me deze maand wel lukken. Ik ga er hard aan werken.

Tot nu toe was dit wat ik al gepland heb staan in mei, maar er komen vast nog meer dingen aan. Ik ga jullie op de hoogte houden. Ook via Social Media.

Wat staat er bij jullie in de maand mei op de planning?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥