Happy List #8

Positiviteit is eigenlijk altijd fijn en kan altijd gebruikt worden. Zeker wanneer je het even een tijdje druk hebt gehad of een paar down momentjes hebt beleefd. Vandaag deel ik dan ook graag mijn 'happy list' met jullie. Allemaal positiviteit in dit artikel. Het kan van iets heel kleins, tot iets heel groots gaan. Ben jij benieuwd wat mij de afgelopen tijd blij heeft gemaakt? Lees dan zeker met me mee! :)

Ik zal jullie niet langer in spanning houden en snel vertellen wat ik heb beleefd en waar ik positiviteit van kreeg de afgelopen tijd. Heel veel lees plezier!

♥ HEMA Feest met de lieve collega's in de RAI Amsterdam
♥ Douwe Bob Fool Bar XL in de AFAS Live
♥ Royal Music Night bezoeken
♥ Naar Amsterdam met mama om te shoppen
♥ Salaris, wie wil dat nou niet
♥ Veel video's op YouTube geplaatst
♥ Op de site van het Eindhovens Dagblad belanden met een stukje over O'G3NE
Bron: ED
♥ Nieuwe camera gekocht, Nikon D5100
♥ Extra concert van Venice gepland samen met lieve mama
♥ The Fool Bar weer gezellig bezoeken
♥ 3e oorbel laten schieten
♥ Concert van Douwe, wat bijna een thuiswedstrijd was
♥ Gezellige avondjes met vriendinnen

Het lijstje vind ik voor nu lang genoeg om aan jullie te delen. Er zal snel weer één nieuwe happy list verschijnen.

Wat staat er op jouw happy list op dit moment?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥