Hallo Juni - Parijs, Little Mix, Amsterdam

Wat gaat de tijd toch snel. We zitten alweer zes maanden in 2017.. Wow, bizar eigenlijk. Vandaag neem ik jullie mee in mijn planning voor juni. Wat ga ik allemaal beleven, wat staat mij te wachten? Van trip naar Parijs, een concert van Little Mix en nog veel meer. Je leest het allemaal terug in dit artikel. Ben jij nieuwsgierig. Lees dan zeker even met mij mee.





Little Mix
Wanneer jullie dit lezen (1 juni), betekend het dat ik nog maar één nachtje hoef te slapen en ik ga eindelijk naar het concert van Little Mix in Antwerpen. Samen met mijn lieve kleine zusje! Ik heb er enorm veel zin in en kan echt niet wachten tot het zover is. ♥

Amsterdam
Ja, ik ga alweer naar Amsterdam deze maand. Dit keer ga ik samen met een lieve collega gezellig de stad in en we zien wel waar we uitkomen. Hoe dan ook, het gaat zeker een gezellige dag worden. Ik ga er van genieten. En natuurlijk houd ik jullie op de hoogte als er Wifi is.

Uit eten met Collega's 
Jaaa! Samen met de collega's hebben we in juni een avond gepland om uit eten te gaan. Hoe leuk is dat. Collega's zie je natuurlijk op het werk, maar dat is toch anders dan als je samen na het werk ergens bent of iets. Jeej, veel gezelligheid!

Parijs
Ik denk dat dit nog wel het meest leuke is waar ik deze maand naar uit zal kijken. Eind juni ga ik samen met één collega namelijk drie dagen naar Parijs.. Wat kijk ik hier naar uit. Het is voor mij mijn eerste vakantie. Echt wel heel gaaf als je het mij vraagt. ♥ Mocht je nog tips hebben om iets te bezoeken, goede make-up winkels of andere leuke winkels kennen? Laat ze zeker even achter altijd tof!

Verjaardagen
Naast het feit dat juni al behoorlijk volgeboekt lijkt.. Zijn mijn twee lieve zusjes ook in deze maand jarig! Heb nu al zin om dit samen met hun te vieren. <3

Dit is tot nu toe mijn planning voor juni. Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen.

Wat is jullie planning voor juni?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥