Mijn dagboekje #22

Vandaag niet zo een standaard dagboekje als jullie gewend zijn maar een aantal super toffe dagen die ik in mei heb beleefd en graag met jullie wilde delen. Denk aan een dagje Amsterdam, Concerten en natuurlijk gewoon het fijne weer! Ben jij al nieuwsgierig? Lees jij met mij mee?



Amsterdam met vriendinnetje
Op woensdag 3 mei ben ik samen met mijn lieve vriendinnetje Femke een dagje naar Amsterdam gegaan. Natuurlijk konden we het niet weerstaan om even de stad in te gaan. Zo heb ik bij NYX een lip lingerie in de kleur 20 French Maid. Review laat niet lang meer op zich wachten. Dus blijf zeker een kijkje nemen op mijn blog of like even mijn Facebook pagina, zodat je niets mist! Daarna kregen we erg veel trek en zijn we gezellig wezen lunchen bij Corner Bakery in Amsterdam. Wat trouwens echt een toffe plek is waar je zeker één keer in je leven gegeten moet hebben. Het was zo mega lekker! ♥ Daarna hebben we wat foto's genomen in het Sarphatipark. Toen zijn we doorgegaan naar de P.C. Hoofdstraat waar we even hebben gelopen en daarna nog even wat leuke foto's genomen in het Vondelpark. Wat natuurlijk ook niet kon ontbreken deze dag was een bezoekje aan The Fool Bar. Ja, je weet het als je mijn blog vaker leest.. Mijn standaard plekje waar ik moet zijn geweest als ik in Amsterdam ben. Al met al een te gekke dag! Het was zo ontzettend gezellig en ik heb zo ontzettend genoten.

Concert van Venice
Zondag 7 mei stond er weer een middag/avondje Amsterdam gepland. Dit keer samen met mama aangezien we in Koninklijk Theater Carré naar een concert van Venice gingen. Voor dat we daar heen gingen, hebben we samen even wat gemakkelijk gegeten. We hebben nog even wat rondgewandeld langs de grachten. Altijd mooi! Het was immers ook echt heerlijk weer die dag. Love it. Daarna hebben we samen nog een drankje gedaan in Carré. Natuurlijk direct daarna zijn we naar het concert geweest. Het was een top concert en samen met mama hebben we echt genoten. Je kunt trouwens wat nieuwe filmpjes bekijken op mijn YouTube kanaal. Dan weet je ook meteen wie Venice is.

Nog een concert
Natuurlijk mag het niet voorkomen dat als Venice eindelijk in Nederland is mama en ik maar één concert zullen beleven. Daarom stond er op vrijdag 12 mei nog een concert gepland. Dit maal wat dichter bij huis namelijk in Weert. Het was net als in Carré erg gezellig en weer top muziek. Ook deze avond heb ik weer erg genoten en mooie herinneringen gemaakt. Wat houd ik daar toch van!

Het fantastische weer
Wat natuurlijk ook niet achter kon blijven is het mooie weer van de afgelopen dagen. Dinsdag en woensdag was ik ook nog eens thuis, hoe tof is dat?! Wat je dus wel kunt verwachten ik heb lekker genoten van het weer. Zeker niet te lang buiten, want joh wat brandde die zon fel. Echt wel lekker weer dit.

Nog een concert :O
Ja, nog een. Dit is echt te leuk namelijk. Ik houd van concerten. Dit keer één concert van The Tribute To The Cats Band. Ze kwamen redelijk dichtbij 27 mei en dat was dan ook zeker een reden om te gaan. Ik heb ondanks het oh zo hete weer enorm genoten van het concert. Wat was het leuk!

Dit was wel zo'n beetje alles wat echt tof was en zeker de moeite waard was om te delen met jullie. 

Heb jij de laatste tijd nog iets tofs beleefd? 

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥