Music is Life #29

Na een lange tijd staat er vandaag weer een 'music is life' online. Hierin laat ik mijn meest gedraaide nummers aan jullie zien en vertel ik wat ik er zo tof aan vind. Ben jij dus benieuwd naar wat ik voornamelijk heb geluisterd en wat ook wel op redelijk vaak op repeat stond? Lees dan zeker even met mij mee.




Laat ik maar meteen met mijn top zes gaan beginnen. Let's go!

De nummer 6 van deze keer is voor Imagine Dragons met Thunder
Omg, deze sound. Ik hou er van. Daarom staan Imagine Dragons deze keer op nummer 6.

Op nummer 5 niemand minder dan The Vamps met Sad Song
Dit is trouwens voor ik begin met wat ik zo leuk vind aan dit nummer een live versie. Wil je de originele audio versie horen? Ga even naar Spotify, of koop hun net nieuw uitgebrachte album Night And Day (Night Edition). Laat ik voorop stellen dat ik de muziek van The Vamps echt te gek vind. Ik heb dan ook zeker hun gloednieuwe 3e album Night And Day gekocht. Dit nummer staat op hun nieuwe album en ja, i love it!

Nummer 4 van deze keer is Lucas & Steve met Up Till Dawn
Sinds ik Lucas & Steve live heb gezien/gehoord bij 100% nl luister ik steeds meer van hun. Zo ook Up Till Dawn. De beat is echt gewoon geweldig. Wauw!

De nummer 3 van deze keer voor The Vamps met Shades on
Ook hier voor ik begin met wat ik zo leuk vind aan dit nummer een live versie. Wil je de originele audio versie horen? Ga even naar Spotify, of koop hun net nieuw uitgebrachte album Night And Day (Night Edition).
Deze melodie en de tekst, wauw, I love it! Gewoon verder geen woorden voor nodig.

Op nummer 2 deze keer Anne-Marie met Ciao Adios
Wat hou ik van zo'n muziek, gewoon zo fijn om op te bewegen of gewoon rustig naar te luisteren.

En de wel verdiende nummer 1 is voor The Vamps met Stay
Ook hier voor ik begin met wat ik zo leuk vind aan dit nummer een live versie. Wil je de originele audio versie horen? Ga even naar Spotify, of koop hun net nieuw uitgebrachte album Night And Day (Night Edition).
De tekst, de melodie en alles van dit nummer spreekt mij gewoon zo aan. Het is een ontzettend mooi nummer. I LOVE IT! ♥ Sowieso mijn favoriet van het album.


Dit waren mijn top 6 favorieten van deze periode. Het is voornamelijk deze keer The Vamps. Sorry, maar sinds hun nieuwe album uit is luister ik voornamelijk hun muziek nog meer als dat ik al deed.

Wat was jullie meest beluisterde nummer van de afgelopen tijd?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥