Foto op canvas

Vandaag staat er een review op mijn blog over de foto op canvas van Fotofabriek. Ze hebben namelijk een foto op canvas, maar wel één met extra premium versie. Wil jij weten of de foto op canvas aan mijn verwachtingen voldoet en of ik hem mooi vind? Lees dan zeker even met mij mee.


Allereerst wil ik even zeggen dat Fotofabriek een site is waar ze niet alleen foto's op canvas drukken, maar ook fotoboeken, agenda's, kaarten, kalenders en nog veel meer producten verkopen. Mocht jij dus op zoek zijn naar één persoonlijke agenda, kalender of iets dergelijks ben je ook daarvoor aan het goede adres bij Fotofabriek.

Zelf heb ik bij hun de foto op canvas premium versie van 30x20 liggend uitgekozen.

Wanneer je op begin nu klikt, krijg je een online foto Editor. Zeer fijn was het eerste wat ik daar over dacht, zo kun je zelf je foto's toevoegen en precies op het canvas laten drukken zo als jij dit wilt. Wat mij meteen opviel toen ik hiermee begon te werken was echter dat de Editor niet helemaal wilde doen, hoe ik het in mijn hoofd had. Beetje jammer. Maar gelukkig ben ik er alsnog uitgekomen.

Je kunt tot vier verschillende foto's samen voegen op je canvas. Genoeg keuze dus. Zelf ben ik gegaan voor twee foto's. Handig weetje, je kunt ook via Facebook of Instagram je foto's uploaden. Wanneer je dit gekozen hebt, kun je ook heel simpel kiezen of je er een witte rand om wilt, zodat je foto niet omgevouwen word, maar dat er aan de zijkanten een witte rand komt. Of juist dat je wel je foto wilt laten doorlopen aan de zijkanten. Hiervoor heb ik gekozen met de witte randen. Juist omdat de foto anders niet meer goed weergegeven werd.

Als dat allemaal gebeurt is kun je heel erg snel een leuke tekst met verschillende lettertypes en kleurtjes toevoegen. Erg fijn, zo kun je hem extra personaliseren. Dit heb ik dan ook zeker gedaan! :D
Ook kun je er heel erg veel cliparts op toevoegen, dit vond ik persoonlijk niet nodig, maar is wel heel handig.

Wanneer je hem goed genoeg vind, kun je hem gaan bestellen. Je krijgt eerst een e-mail dat je digitale voorbeeld klaarstaat. Dit vind ik persoonlijk echt een pluspunt. Zelfs als je na het opslaan nog twijfelt kun je erg snel terug en hem aanpassen.

Als je na het kijken echt tevreden bent, kun je hem in je winkelmandje stoppen. Je krijgt dan de optie om premium aan te klikken, dit kost € 4,49 meer dan de standaard prijs. Maar dat betekend dan wel dat je foto op extra stevig materiaal van hoogwaardig kwaliteit gedrukt word en er 12 kleuren gebruikt worden. Hierdoor beloven de kleuren dan ook echt tot leven te komen. Voor € 20,96 heb ik dus de premium foto op canvas gekregen.

Laat ik nu snel beginnen met mijn mening over de foto op canvas.

Allereerst, wat is het een fijne servies. Ik had de witte randen aan de zijkant gevraagd. Hier mailde ze eerst nog over of dit echt de bedoeling was. Zeer positief. De dag later had ik mijn foto op canvas in huis. Dit zijn ook zeker pluspunten! Whoehoew. Ik was meteen enthousiast.

Wanneer ik het pakketje opende werd ik alleen maar meer vrolijk.

De kleuren zagen er heel goed uit. Dit had ik persoonlijk niet helemaal verwacht, zeker omdat ik niet de beste kwaliteit foto's had uitgekozen zelf. Toch zijn ze ontzettend mooi geworden. Hier onder op mijn eigen foto's lijkt de kleur wel iets lichter als in het echt en er zit wat meer vervaging over heen, maar in het echt is dit totaal niet zo. De Eiffeltoren is gewoon net zo scherp als mijn foto op Instagram. De witte randen vind ik zeker niet storend. Deze zien er op deze foto trouwens ook veel witter uit dan in het echt, dus laat dat je niet afschrikken.



Wat betreft de achterkant en de kwaliteit van het canvas kan ik alleen maar goed over spreken. Je kunt hem heel simpel ophangen, wat ik wel fijn vind. Geen hoop werk te doen en alleen maar een spijkertje in de muur slaan. En wat ze beloven dat het stevig canvas doek is, dat is het zeker. Erg mooi afgemaakt ook.


Ik ben zeer blij met mijn aandenken aan Parijs en voor € 20,96 zou ik deze foto op canvas bij Fotofabriek.nl echt aanraden. Tip.. Ook erg geschikt als cadeautje!

Zou jij deze foto op canvas bestellen?

Dit artikel is in samenwerking met FotoFabriek


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥