Hallo Augustus - Blogdoelen

Ja, het is alweer augustus. Jeetje, wat gaat de tijd toch snel. Ineens zitten we alweer in de achtste maand van het jaar. In dit artikel vertel ik je dan ook graag wat ik wil bereiken in de maand augustus met mijn blog. Ben jij nieuwsgierig? Lees dan zeker even met mij mee.


Artikels
In augustus staat er voor mij anderhalve week vrij van werk gepland. Hierdoor wil ik meer artikels gaan schrijven en dus ook meer artikels gaan plaatsen. Op dit moment lukt het mij al 3 dagen, laat ik dit volhouden.

Mijn doel is dan ook om zeker 15 artikels te plaatsen in de maand augustus. Meer is natuurlijk helemaal geweldig, maar het moet ook geen verplichting worden. Het moet leuk blijven en natuurlijk ook gewoon goede artikels zijn..

Efficiƫnt werken
Doordat ik nu iets meer tijd heb om artikels te gaan schrijven. Wil ik ook wat efficiƫnter gaan werken. Dit betekend dat ik meer gestructureerd en niet zo chaotisch wil gaan inplannen. Hier moet ik alleen wel nog even iets op bedenken.

Zelf dacht ik er aan om artikels om de dag in te plannen vanaf dat mijn vakantie is afgelopen. Dit is midden augustus. Tot die tijd wil ik proberen om juist zoveel mogelijk artikels te publiceren aangezien ik eindelijk tijd heb om ze te schrijven en het ontzettend leuk vind om te doen. Dus tot die tijd kunnen er ook dagelijks komen. Ik hoop dat het lukt, hihi.

Sociaal Media
Naast de artikels is Sociaal Media ook erg belangrijk. Denk aan je artikels verspreiden op Facebook, laten zien op Snapchat (yourprincessaa) en Instagram en laten zien op Twitter. Zo kun je nog wel even door gaan. Dat kost tijd, maar is zeker niet onbelangrijk. Je trekt lezers aan en wie weet worden het wel volgers. Wie wil nou niet dat zijn/haar artikels gelezen worden. Ik vind het alleen maar leuk. Naast dat feit wil ik ook dat mijn accounts gaan groeien. Dus is het promoten en je Sociaal Media laten zien ook heel belangrijk.

Mijn doel is om in augustus de 250 followers op Facebook te behalen en 900 followers op Instagram. Dit vind ik namelijk op dit moment de belangrijkste Sociaal Media platformen.

Foto's
Naast dit alles ben ik aan het proberen om mijn camera beter onder de knie te krijgen, zodat ik mooiere foto's op mijn blog en Instagram kan gaan plaatsen. Hopelijk gaat dit lukken. Ben benieuwd, haha.

Dit waren mijn blogplannen voor de maand augustus. Ben zeer benieuwd of ik ze ga halen. Ik ga er hard voor werken, hihi.

Wat zijn jullie plannen in augustus? 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥