Paris dag 3

Vandaag staat alweer mijn laatste artikel over mijn tripje naar Parijs op mijn blog. Ik vertel je dan ook graag wat ik deze dag zoal gedaan heb. Wat ik het leukste vond en wat voor mij echt het hoogte punt was van Parijs! Ben jij nieuwsgierig? Lees dan zeker met mij mee.




Laat ik maar meteen beginnen met vertellen. Na een super goede nachtrust werd ik wakker en was het tijd de laatste spulletjes in mijn koffer te doen. We moesten immers op tijd uitchecken. Toen ik drie keer een rondje had gedaan, dat ik zeker niets vergat mee te nemen konden we de kamer uit.

Voor we echt uitchecken gingen we eerst vast de koffers in de auto leggen.. Nadat dit gebeurt was gingen we echt uitchecken. Eenmaal klaar gingen we nog snel naar de supermarkt die langs/onder het hotel was. We namen weer een paar croissants en natuurlijk konden we hier na meteen door naar het metro station.


Eenmaal in de metro gingen we richting de Arc de Triomphe. Dit was een van de dingen die we nog niet hadden gezien. Hier was het erg druk, maar wel super leuk. Wederom was het weer rond de 38-40 graden. Dit was voor ons de heetste dag in Parijs. De rest van de dagen waren ook echt rond de 35-38 graden.

Nadat we een tijdje aan de zijkant van de Arc de Triomphe gezeten hadden wilde we weer verder. We gingen richting de Champs-Élysées. Deze was namelijk de rest van onze trip afgesloten wegens een aanslag.

We hebben mega veel winkels gezien en bezocht. Dit vond ik echt wel heel erg tof! Heb er dan ook echt ontzettend van genoten. Helaas was het daardoor wel al snel rond 15:00 uur. Wat betekende dat we weer richting de auto moesten, die overigens nog bij het hotel geparkeerd stond.


Nadat we met de metro terug bij de parkeerplaats van het hotel waren hebben we nog even snel water gekocht bij de supermarkt aangezien we een lange tocht naar huis gingen maken. Eenmaal in de auto weer vol op nagepraat over onze belevenissen in Parijs.

De terugweg ging redelijk snel. We zijn onderweg nog gestopt bij een tankstation en natuurlijk even bij de McDonald's. Whoeps, haha. Voor ik het wist stond ik weer op het station waar mijn lieve papa en mama mij kwamen halen. Daarna snel naar bed. Het was immers al 00:30 uur en als de wekker om 05:45 uur weer gaat, dan kun je naar zo'n heerlijke trip het beste meteen gaan slapen.


Dit was mijn laatste dag in Parijs. Wat ik het allermooiste vond van Parijs was toch wel echt de gezellige sfeer die er hing en ofcours de Eiffeltoren. Een punt waar ik een deel van mijn hoogtevrees heb overwonnen. Whoop Whoop.

Ik weet zeker dat ik nog ooit terug ga! Het was een trip om nooit meer te vergeten.

Ben jij ooit in Parijs geweest? Wat is jou allermooiste herinnering?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥