Music is Life #30

Vandaag deel ik jullie voor jullie alweer de dertigste keer een 'music is life'. Het is onwijs leuk om te delen als je het mij vraagt. In dit artikel komt zoveel liefde voor muziek naar boven en lees je dan ook zeker mijn favoriete nummers van dit moment. Ben jij weer benieuwd naar de nummers van deze keer? Lees dan zeker snel met me mee.




Laat ik maar meteen beginnen, des te leuker het weer wordt natuurlijk.

Als eerste staat deze week op nummer 6 niemand minder dan Dua Lipa met New Rules
Ik kan niets anders zeggen dan, wauw wat is dit fantastische muziek. I love it.

Op nummer 5 deze week staat Ed Sheeran met Galway Girl

De laatste weken heb ik dit nummer echt ontzettend veel gedraaid. Het is en blijft gewoon een top song! 

De nummer 4 van deze week is voor Nick en Simon met Proosten op de doden

Gewoon omdat ik er vrolijk van word en je inderdaad moet proosten op het leven. 

Nummer 3 deze week is voor Lisa Michels met Wasted

Na een hoop negatieve tijd rondom haar single Wasted, verdiend ze het om hier in te staan. Het nummer is namelijk gewoon echt onwijs goed en ik hou er van! Het staat dus zeker op repeat. 

CNCO ft. Little Mix verdient deze week de nummer 2 met het nummer Reggaetón Lento 

Wanneer je mij al langer volgt weet je dat ik afgelopen juni in Antwerpen naar de Glory Days tour van Little Mix geweest ben. Dat vond ik al helemaal geweldig, maar dit nummer maakt het alleen nog maar beter! ♥♥

Als laatste staat deze week op nummer 1 niemand minder dan Matoma ft. The Vamps met Staying Up
Eigenlijk hoef ik hier maar een woord aan te geven: WAUW! Alles in dit nummer klopt gewoon. ♥♥♥


Zoals je kunt zien luister ik best veel muziek van verschillende artiesten. Hopelijk vonden jullie het weer net zo leuk als ik.

Wat is jullie favoriete nummer op dit moment?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥