Review: NYX Metals Lip Cream Ultraviolet / CMLC10

Metallic is terug van weggeweest. Na eindeloos matte lipsticks, wat ik trouwens zelf bijna nooit gebruikte zijn glans en glitter eindelijk weer terug. Ik ben zo ontzettend blij. Ik hou gewoon persoonlijk heel erg van glans en glitter. Toen ik bij NYX in Amsterdam aankwam samen met een vriendin werd mijn oog gevuld met een schap mooie metals lip creams. Hier kocht ik dan ook meteen de NYX Metals Lip Cream in de kleur CMLC10 Ultraviolet. Ben jij benieuwd naar de swatches en mijn mening over deze metals lip cream? Lees dan zeker even met mij mee.


Deze trend zal waarschijnlijk bij veel mensen niet standaard dagelijks gebruikt gaan worden, wat ik begrijp. Ze zijn vrij heftig van kleur. Waar het wel helemaal geweldig voor is zijn feestjes en natuurlijk het festival seizoen. Ik houd in ieder geval wel van dit iets extremer trendje dan normaal. Whoehoew.


Er was een flinke keuze, er zijn namelijk 17 kleuren verkrijgbaar! Toch koos ik uiteindelijke voor de kleur CMLC10 Ultraviolet. Deze prachtige donker paarse kleur was echt bam, hier ben ik en ja daar houd ik van. In deze substantie zitten allemaal kleine glittertjes, maar wat nog het allermooiste is, is de metallic finish.

Laat ik maar beginnen met mijn mening.

De ingrediënten:
Hydrogenated Polyisobutene, Polybutene, Diisostearyl Malate, Sillica Dimethyl Silylate(Nano), Aluminium Hydroxide, Silica, Water/Aqua/Eau, Sodium Chloride, Tocopherol, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanul.


De verpakking
De huls is ontzettend mooi doorschijnend. Je ziet dus meteen welke kleur het is. De letters zijn mooi in wit. Persoonlijk vind ik dit echt een mooie huls.

Het kwastje
Het kwastje wat de dop zit is echt zacht, fluffy en fijn in gebruik. Je krijgt wel meteen veel product op je kwastje. Dit vind ik overigens niet vervelend. Zo dekt het namelijk meteen helemaal goed. Je hoeft dan ook niet twee keer te soppen, maar aan één keer heb je al genoeg voor boven en onder op je lip.




De substantie
De substantie voelt erg zacht aan op mijn lippen. Het droogt helaas niet in, omdat het een cream is. Toch blijft het ontzettend goed zitten en dekt het goed op de lippen. Ik kan er gewoon mee eten en drinken. Het slijt natuurlijk wel maar blijft toch ongeveer 4 à 5 uur zitten zonder bij te werken.

Swatch 


Full Face

Only Lips

De prijs
Je betaalt € 8,35 voor 4 ml. Hier doe je ontzettend lang mee en dus echt wel een goede prijs.

Waar te koop
Online bij Douglas.
Of bij de NYX winkel in Amsterdam.

Aanrader of afrader?
Zelf vind ik deze metals lip cream in Ultraviolet echt een aanrader. Ik zou hem persoonlijk ook gewoon overdag kunnen dragen, zo mooi vind ik hem. Hihi.

Dit was dan mijn review, hopelijk vonden jullie hem leuk! :D

Zou jij deze NYX Metals Lip Cream Ultraviolet kopen? Zou je hem dan ook overdag kunnen dragen?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

4 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Ik zou hem persoonlijk niet snel dragen, maar ik vind hem wel gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap wel wat je bedoeld. Fijn dat je hem alsnog wel gaaf vindt!

      Verwijderen
  2. Wat een onwijs gave kleur! Ik zou 'm niet gauw overdag dragen denk ik, maar ik vind 'm wel heel stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ontzettend leuk om te horen dat je het een onwijs gave kleur vindt! <3 Ik snap ergens wel wat je bedoeld met het overdag dragen, haha. Toch is het ook wel eens leuk om het juist dan wel te doen.

      Verwijderen