Hallo November - Amsterdam, Verjaardag, Dineren en blogdoelen

November is alweer begonnen. Wat gaat de tijd toch enorm snel! Als ik dit typ besef ik eigenlijk nog niet helemaal dat het alweer de één na laatste maand van het jaar 2017 is. Deze maand heb ik weer een aantal leuke dingen gepland staan. Hier vertel ik jouw dan ook graag meer over. Lees jij met mij mee wat ik allemaal ga doen in november?



Laat ik maar meteen beginnen.. Veel lees plezier.

Amsterdam
Als eerste is het de bedoeling dat ik deze maand samen met een lief collega vriendinnetje naar Amsterdam ga. Lekker shoppen, wat eten en drinken en natuurlijk een super gezellige dag ervan maken. Iemand leuke tips om iets te drinken? Alles welkom!

Werken
Natuurlijk bestaat het leven niet alleen uit alleen maar leuke dingen doen. Er moet ook geld verdiend worden. Zo ga ik dus in november ook gewoon weer gezellig werken!

Verjaardag
Ook is in november mijn papa jarig! Gezellig, haha. Hoe we dit vieren weet ik nog niet, maar dat zal vast een leuke dag worden!

Dineren met vriendinnen
Gezellig met mijn vriendinnetjes staat er ook een avondje uiteten op de planning. Dat had ik namelijk samen met mijn vriendin aan een gezamenlijke vriendin cadeau gedaan voor haar verjaardag. Jeej, zin in!

Blogdoelen
Natuurlijk zal het jullie wel opgevallen zijn dat ik de afgelopen tijd weer wat minder geblogd hebt. Daarom wil ik weer een aantal doelen voor mezelf opstellen. Ik wil namelijk weer wat meer gaan bloggen. Hier heb ik wel ideeën voor nodig. Zit namelijk een beetje vast met de ideeën... En waar ik voornamelijk over wil gaan bloggen. Heb jij ideeën of iets wat je echt graag op mijn blog wilt zien? Laat het even weten, hihi!

Nu even terug naar mijn blogdoelen. Ik wil namelijk zeker 10 artikelen schrijven en publiceren. Of dit gaat lukken weet ik niet, maar daar ga ik gewoon vol voor!

Willen jullie meer op sociaal media gaan zien? Wat vinden jullie het leukste platform, of waar kijken jullie het meeste op? Instagram? Facebook? Snapchat? Of toch Twitter? Ik ga met deze sociaal media zoveel mogelijk doen en hoop dat jullie dit leuk vinden.

Dit was het weer voor de maand november. In december staat er een hoop leukst te wachten, dat en meer in de volgende hallo nieuwe maand! :D

Wat ga jij doen in november? Speciale of hele leuke plannen?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥