Happy List #11

Vandaag is het tijd voor wat extra positiviteit. Dit ga ik doen door het delen van een 'Happy List' of wel een lijstje met alleen maar mega leuke dingen die ik de afgelopen tijd heb gedaan. Of waar ik juist heel erg naar uit kijk! Ben jij nieuwsgierig wat mij allemaal vrolijk maakt? Lees dan zeker even met mij mee.



Ik ga jullie niet langer in spanning houden, ik ga meteen met mijn lijstje beginnen. Veel lees plezier.

♥ Twee super gave concerten van Venice mogen bewonderen. <3
♥ Nieuwe video's op YouTube! Wil jij ze zien, klik dan zeker even op deze link.
♥ Uit eten met lieve collega's.
♥ Super leuke avond in Volendam gehad en in het Hotel natuurlijk. We zaten overigens in Hotel Old Dutch voor de mensen die geïnteresseerd zijn.
♥ Salaris, want dat wil toch iedereen <3
♥ Tickets bemachtigd voor het concert van The Vamps in Paradiso in Amsterdam. Overigens heb ik daarvoor ook VIP Tickets dus ik ga ze gewoon ontmoeten. WHOEHOEWWWW.
♥ Dagje Amsterdam met mama! <3
♥ Mijn 22ste verjaardag, welke ik met een paar lieve mensen heb gevierd. <3
♥ Gezellige avondjes met vriendinnen.
♥ Mijn eerste vliegvakantie is geboekt. Wil jij hier meer over weten, lees dan dit artikel.
♥ Nieuwjaarsborrel op het werk
♥ Pitch Perfect 3 in de bioscoop gezien samen met lief zusje en mama.
♥ Deze stond er de vorige keer ook in, maar het blijft echt zo ontzettend lekker. Eten bij het restaurant waar het altijd super lekker is, mocht je in Eindhoven zijn zeker een aanrader als je van Italiaans eten houdt! ll Ristoro Italiano, Kruisstraat 131 te Eindhoven! Wel even een tip, reserveer. :)


Het lijstje vind ik voor nu lang genoeg om aan jullie te delen. Er zal snel weer één nieuwe happy list verschijnen.

Wat staat er op jou happy list op dit moment?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥