Het is 2018!

2018 is al even begonnen, maar vandaag staat er een post met mijn plannen voor 2018! Beter laat dan nooit. Wat staat er al gepland voor het nieuwe jaar, wat wil ik nog gaan doen, wat wil ik bereiken in het jaar 2018? Dat lees je allemaal in dit artikel. Ben jij nieuwsgierig? Lees dan zeker nu met mij mee.



Laat ik beginnen met jullie allemaal een gezond, gelukkig en vooral liefdevol 2018 te wensen! Wat is 2017 snel voorbij gevlogen. Natuurlijk waren er ups en downs. Dat zal altijd wel zo zijn. Het leven is immers niet altijd een sprookje, toch? Wel ga ik met volle moed het nieuwe jaar in. Er staan namelijk al veel leuke dingen gepland. Laat ik dan ook maar snel verder gaan.

Als eerste staat natuurlijk mijn reis naar Warschau gepland. Op 22 januari stap ik voor de allereerste keer in het vliegtuig. Wat ik van de plaats vind, of ik het spannend vind om te vliegen? Je kunt het lezen in dit artikel.

In 2018 staat in februari ook een heel tof theaterstuk voor de deur. Namelijk #ROEM. Welke wordt uitgevoerd door Victor Reinier en Renée van Soutendijk. Als je mij al langer volgt weet je dat ik een mega groot fan ben van Flikken Maastricht. Laat nou net Victor daar de hoofdrol van rechercheur Wolfs in spelen. Zo vind ik het dan ook mega gaaf dat ik eindelijk Victor Reinier ga ontmoeten! :D

Gaan we snel door naar de maand maart. In deze maand staat er een mega gaaf concert gepland samen met mijn zusje. We gaan namelijk Harry Styles live zien in de Ziggo Dome in Amsterdam. Ik kan niet wachten. De muziek van Harry vind ik persoonlijk heel goed. Net zo als in One Direction. Dit is trouwens de tweede keer dat ik Harry live ga zien. Ik heb hem namelijk ook met One Direction in de Amsterdam Arena live gezien in juni 2014. Wat ik van die dag vond kun je hier terug lezen.

Snel door naar april. Ook in deze maand staat er een concert gepland. Dit maal ga ik samen met allebei mijn zusjes en mama naar Niall Horan in de AFAS Live in Amsterdam. Ik ben hier zo ontzettend blij om. De muziek is fantastisch goed, dus ik neem aan dat dit concert ook heel gaaf gaat zijn. Net als Harry is dit dus ook voor Niall de tweede keer dat ik hem live ga horen zingen en natuurlijk zien.

Als allerlaatste heb ik in mei ook nog een concert staan. Ja het houdt niet op met concerten. Als je me al langer volgt, weet je dat ik dit te gek vind. Haha. Dit keer is het van The Vamps. Ik ga ze niet alleen live horen en zien, maar ik ga ze ook letterlijk ontmoeten! Ik heb een VIP pakket. Zo ontzettend gaaf. Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven. Tijdens het Little Mix concert afgelopen juni 2017 heb ik The Vamps al in het voorprogramma live horen spelen. Dit was zo ontzettend gaaf, dat ik echt niet meer kan wachten tot het zover is en ik ze in Paradiso weer ga zien.

Dit was wel zo'n beetje alles wat ik tot nu toe echt gepland heb. Dus hier ga ik het dan ook voor nu bij laten.

Wat staat er voor jou in 2018 nog op het programma? Waar kijk jij naar uit?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥