Mijn dagboekje #25

Het is een tijdje geleden dat ik een 'mijn dagboekje' schreef, om precies te zijn de laatste verscheen in Augustus.. Dus het is hoog tijd dat ik weer eens een update geef en alles van me af schrijf. Vandaag heb ik er eindelijk weer eens een geschreven. Ik wil je dan ook graag het een en ander vertellen. Wat heb ik zoal meegemaakt? Je leest het vandaag in dit artikel. Lees jij mee?

Zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt ben ik in Wroclaw geweest. Hier heb je het eerste deel (de eerste dag in Wroclaw) al in een samenvatting op mijn blog kunnen lezen. Nog niet gelezen? Check even dit artikel.

Naast het feit dat ik dat gedaan heb, ging het in de familie niet helemaal goed. Mijn lieve oma is helaas overleden. Vandaar ook de blog stilte tot vandaag en sociaal media stilte van ongeveer één week.. Hier wil ik verder niet op ingaan, maar dan weten jullie wel waarom ik niets poste op mijn blog.

Naast het slechte en niet leuke deel, heb ik wel nog leuke dingen meegemaakt. Ik heb namelijk eindelijk Victor Reinier ontmoet! Je wilt niet weten hoe blij ik ben.. Dat maakte heel even echt de slechte periode goed. Het gaf me een gevoel van geluk dat ik dit mee mocht maken. <3 Wil je de foto zien? Check even mijn Instagram hier.

Daarnaast ging het werken natuurlijk ook gewoon weer door, ondanks het verdriet en de rouw die je meemaakt met de familie.. Heb je ook de centjes die binnen moeten komen.. Voor mij een goede afleiding om even niet over alles na te hoeven denken. 

Nou, even over tot nog meer leuke dingen. Aankomend weekend ga ik gezellig even bijkletsen met vriendinnetjes. Door dit alles is het net iets te lang geleden en ben ik zeer blij dat ik ze weer ga zien! <3

Ook mag ik nog eens een keer gaan figureren in Goede Tijden Slechte Tijden, jeej! Mega happy girl hier. Weer een puntje om extra bij stil te staan, dat ik mega blij moet zijn dat ik dit mee mag maken. 

Voor nu even genoeg updates in dit artikel. Natuurlijk mag je altijd vragen hoe het gaat, alleen maar leuk natuurlijk! 

Wat heb jij zoal meegemaakt de afgelopen tijd? 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥