Happy List #12

De laatste ''happy list'' die ik deelde was alweer in januari. Natuurlijk heb ik in de tussentijd ondanks wat negatieve dingen ook een hoop leuke en positieve dingen meegemaakt. Deze wil ik vandaag dan ook graag met jullie delen. Ben jij nieuwsgierig wat mij de afgelopen tijd heel blij heeft gemaakt? Wat bij mij een lach op mijn gezicht heeft getoverd? Lees dan zeker even met mij mee.



Natuurlijk zal ik jullie niet langer in spanning laten. Ik zal maar meteen beginnen met al deze positiviteit. Veel lees plezier!

♥ Concert van Harry Styles in de Ziggo Dome! Wil jij filmpjes van deze avond zien? Ga dan even naar mijn YouTube Kanaal. <3
♥ Eindelijk weer kaartjes gekocht voor Douwe Bob. Al duurt het nog wel even voor het zover is, dus iets moois om naar uit te kijken.
♥ Monniessss. Ja, wie wil er nu geen salaris op zijn/haar rekening gestort krijgen..
♥ Het mooie weer! Want dat wil toch iedereen..
♥ Gezellige avondjes met vriendinnetjes
♥ Tickets voor Venice in Eindhoven bemachtigd! :D Volgende week gaan we voor Cuijk hopelijk ook nog kaartjes bemachtigen.
♥ Concert van Niall Horan in de AFAS Live! Wil jij filmpjes van deze avond zien? Ga dan even naar mijn YouTube Kanaal. <3
♥ Leuke middagjes shoppen met mama en mijn zusjes! <3
♥ De eerste ijsjes van het jaar
♥ Ik heb mijn Vast Contract getekend! <3
♥ Mijn vakantie naar Wroclaw niet te vergeten! Wil jij hier meer over lezen? Er zijn drie artikels over online gekomen. Klik op 1, 2, 3 om meer te lezen.
♥ Nieuwe album van The Vamps al op pre-order staan!
♥ Tickets voor Doe-Maar in Eindhoven bemachtigd!
♥ Meerdere keren figureren in GTST! <3
♥ Mijn vliegangst overwonnen
♥ Nieuwe cactusjes voor op mijn kamer gekocht.
♥ De HEMA Paas Pop-Up store in Amsterdam bezocht
♥ Concerten van de Tribute To The Cats Band! <3
♥ Nieuwe single van The vamps Hair Too Long non-stop beluisterd! Kan niet wachten tot het woensdag is en ik ze eindelijk weer ga horen spelen en zelfs ga ontmoeten! <3
♥ Veel vlogs bekeken.
♥ Tickets voor The Pine Mountain Logs bemachtigd!

Voor nu vind ik dit lijstje wel weer lang genoeg. Hopelijk heb ik mijn positiviteit ook op jullie over kunnen brengen! <3

Wat hebben jullie de laatste maanden aan positiviteit meegemaakt? Wat heeft jou het meest doen laten lachen?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥