The Vamps Night and Day Tour Amsterdam 2018

Afgelopen woensdag 16 mei 2018 was het eindelijk zover... Het concert van The Vamps: The Night And Day Tour in Amsterdam, Paradiso om precies te zijn. Volg je mij al langer, dan weet je dat ik heel erg uit keek naar deze dag en naar dit concert. Vandaag vertel ik je dan ook graag meer over deze dag en wat ik er van vond. Was het zoals ik verwacht had? Vond ik het leuk? Wat vond ik speciaal?



De dag begon vroeg, we wilde namelijk zeker niets vergeten en gewoon onszelf goed klaarmaken. Eenmaal klaar pakte we om half 12 de bus richting het station. Gelukkig was de bus op tijd en haalde we onze overstap waarna we anderhalf uur in de trein hebben gezeten.

Eenmaal aangekomen op Amsterdam centraal zijn mijn zusje en ik samen wat gaan eten bij de Grand Café Restaurant 1e Klas. Gelegen op het Amsterdam Centraal station, spoor 1. Daarna snel door naar de AH om even wat te drinken en te eten te halen, zodat we in de rij onszelf ook goed konden verwennen. Je moet immers iets doen als je lang moet wachten. :)

Wanneer we eenmaal bij Paradiso aankwamen was het al behoorlijk druk. We hadden VIP tickets, dus mochten we in een andere rij plaats nemen. Het was echt nog twee uur wachten voor we naar binnen mochten, maar dat mocht de pret niet drukken. Zo gezellig was het in de rij. Heel veel nieuwe mensen leren kennen, echt zo blij mee. <3


Toen mochten we eindelijk naar binnen. Bij binnenkomst kregen we een hele gave VIP hanger en kregen we vier gesigneerde kaarten van The Vamps, welke trouwens erg mooi zijn. Waarna we weer in een rijtje stonden en nog een hele tijd moeten wachten.

Het was eindelijk zover, we mochten THE VAMPS ontmoeten! ♥♥♥♥
Van boven naar beneden: Bradley Simpson ♥, James McVey ♥, Connor Ball ♥ en Tristan Evans ♥





Wat waren ze aardig! Na dit moment was het weer even wachten en toen mochten we eindelijk de zaal in. OMG ik kon dus echt gewoon tweede/derde rij staan. Precies op de plaats waar ik graag wilde staan.

Wanneer eindelijk de show begon, kregen we eerst twee voorprogramma's: Idolising Nova en New Hope Club. Allebei echt wel heel leuk als voorprogramma! :D

The Vamps begonnen een klein half uurtje later! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT was het geweldig. Lekker staan zingen, springen en dansen. Gewoon zoals je verwacht bij een concert lekker uit je dak gaan. Ze begonnen met Staying Up. <3 en eindigde de avond met All Night. <3 Na de show nog snel een setlist weten te bemachtigen en daarna merchandise gekocht! Like, waarom ook niet.

Wil jij meer van mijn favoriete avond zien met The Vamps? Zie alle YouTube video's die ik geplaatst heb op mijn YouTube kanaal! Like je ook meteen mijn foto's op Instagram: foto 1 & foto 2?

De dag was echt om nooit te vergeten! Echt z'n gaaf concert en wat zijn ze lief! <3 Ik ga zeker proberen om ze vaker live te zien en ook wel VIP te kopen.. *bloost*

Dit was een kort maar krachtig blogpostje.. Ik wilde graag delen hoe mijn concert van The Vamps is geweest. 

Wat is een van jullie favoriete concerten waar je ooit bent geweest? En heb je ooit een VIP pakket gekocht?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥