My lovely week #1 - Druk en gezelligheid

Vanaf vandaag elke maandag een ''My lovely week'' op mijn blog. Dit is geïnspireerd uit de rubriek van Justine. In deze blogposten vertel ik door middel van een aantal punten wat ik in de week daarvoor heb meegemaakt en gedaan heb. Natuurlijk kom je nog veel meer tegen, maar dat zie je wel als je verder leest.


In de categorie ''Gezien'' komen mijn favorieten televisie programma's, YouTube filmpjes, series, films. In de categorie ''Gelezen'' zal het vooral gaan over blogartikelen die ik gelezen heb en welke ik graag met jullie wilde delen, boeken die ik gelezen heb of andere interessante stuken. Bij ''Gehoord'' komt mijn favoriete muziek van die week aan bod, zo krijg je meer inzicht over mijn leukste muziek interesses. De ''Gedaan'' categorie gaat over wat ik die week allemaal gedaan heb, denk aan naar de stad gaan, werken en school ect. ''Gegeten'' en ''Gedronken'' zal voor zich spreken. Dit geldt eigenlijk ook wel aan de categorie ''Gedacht'', ''Gewenst'', ''Gelukkig'', ''Geërgerd'' en ''Gemist''. Dit zal dus gaan over mijn gevoelens van die week. Dan als laatste de categorie ''Gekocht'' zal gaan over wat ik in deze week gekocht heb. Kan verschillen van beauty producten tot iets totaal anders.

Gezien
Nou, deze week heb ik eigenlijk vooral veel naar RTL 4 en RTL 5 gekeken qua televisie. Denk aan programma's als Goede Tijden Slechte tijden en Roy Donders. Maar eigenlijk heb ik deze week door alle drukte (jawel hoor, alweer...) niet echt naar YouTube filmpjes of films gekeken. Erg jammer, maar komt zeker wel weer terug als het rustiger word.

Gelezen
Ik heb een aantal leuke blogartikels gelezen, zoals het artikel ''Essence Hidden Stories collectie'' van Justine. Ook vond ik een leuke review bij Teske en ben hier dan zelf ook zeer benieuwd naar. Het artikel heet ''Make-up Studio Perfect Pro Lash mascara''. Ook ben ik erg actief geweest in het lezen van nieuws artikelen, maar deze vond ik wel niet interessant genoeg om te delen. Denk bijvoorbeeld aan Omroep Brabant. 




Gehoord
Ik heb eigenlijk maar een aantal liedjes echt geluisterd deze week. Het waren vooral liedjes van Anouk en One Direction. Van One Direction ben ik gewoon een soort fan en ben ook naar hun concert geweest afgelopen juni in de Amsterdam Arena. Van Anouk schrok ik echter dat ik het ineens zoveel ging luisteren. Dit kwam eigenlijk doordat ik Anouk haar interview zag bij RTL late night. 

De beluisterden liedjes die voorbij kwamen waren:

Anouk - Places to go

One Direction - Ready to run

Natuurlijk waren het er nog wel een aantal meer, maar dan wordt het wel een erg lang artikel. 

Gedaan
Op zich heb ik niet heel veel gedaan. Maandag heb ik een dagje gerust, ik was nog moe van zondag een dagje feesten met wat drank... Dinsdag ben ik met een van mijn zusjes naar Roermond en Eindhoven wezen winkelen. Erg gezellig! Woensdag, donderdag en vrijdag heb ik doorgebracht in de winkel om te werken. Zaterdag een leuk avondje gehad met vriendinnen en zondag een lekker lui rustdagje. 


Gegeten
Het eten van deze week bestond vooral uit aardappeltjes en een stukje vlees. Een dag lekker wat frietjes met een snack, een dagje pannenkoeken, oh my god wat houdt ik van pannenkoeken met spekjes! En verder nog een dagje bami. Gewoon lekker eten dus in mijn ogen. 

Gedronken
Ik heb eigenlijk best veel fris gedronken, niet zo slim! Maar dat hoort er soms gewoon bij toch? Dubbel fris, cola en toch ook wel ranja en thee gingen er makkelijk doorheen.  

Gedacht
Veel nagedacht over volgende week, ja ik mag weer naar het ziekenhuis. Ook heb ik vast nagedacht over mijn verjaardag, kerst en oud op nieuw. Wat ik wil gaan doen en hoe ik alles wil gaan vieren.



Gelukkig
Ik voelde mezelf deze week eigenlijk best wel gelukkig, toch af en toe wel een klein momentje niet. Toch mag ik over het algemeen niet klagen en stond er meer een deel van de week een glimlach op mijn gezicht. 

Gemist 
Sinterklaas, ook al is het nu anders als iedereen in de familie al wat ouder is. De gezelligheid en spanning vond ik wel altijd leuk, dat heb ik toch wel wat gemist hoor. 

Geërgerd
Aan werken als je niet helemaal fit bent. Ook heb ik helaas met het werken op de vleeswaren afdeling van de Jumbo in mijn vingers gesneden met dat vleeswaren mes (waar ze die mooie plakjes mee snijden). Daar heb ik me wel aan geïrriteerd hoor, man wat doet dat pijn!


Gewenst
Ik heb een leuke kerst en oud op nieuw gewenst, want daar verheug ik me zo op. Natuurlijk ook een beetje dat de wondjes van mijn vingers snel weer genezen. 

Gekocht
Ik heb de 2 PS I Love Matte Long Last Lipsticks van de Primark gekocht, je kunt er ook een review van lezen. KLIK HIER.

Wat een lang artikel... Heb jij nog leuke favoriete deze week?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Leuk gedaan zo Kaylee! Winkelen is leuk, werken als je niet fit bent is minder inderdaad. Vervelend! Ik kijk alweer uit naar je volgende my lovely week. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om te lezen dat je ''My lovely week'' leuk vind en uitkijkt naar de volgende. Het is inderdaad vervelend als je moet werken wanneer je niet helemaal fit bent, maar dat hoort helaas bij het leven.

      Verwijderen