Happy List #9

De laatste happy list die ik deelde was in mei, inmiddels is het al juli. Er zijn genoeg hele leuke dingen gebeurd ondertussen. Vandaag zet ik dan ook graag op een rijtje wat mij deze tijd erg blij heeft gemaakt. Allemaal positiviteit in dit artikel. Het kan van iets heel kleins, tot iets heel groots gaan. Ben jij benieuwd wat mij de afgelopen tijd blij heeft gemaakt? Lees dan zeker met me mee! :)


Laat ik maar meteen beginnen! Heel veel lees plezier.

♥ Little Mix concert in de Lotto Arena te Antwerpen, met als voorprogramma The Vamps, wat was het een ongelofelijk mooie avond. Wat is Little Mix live goed ♥ en wat ben ik sinds die dag toch een fan van The Vamps. WAT EEN SHOW ZETTEN ZE BEIDE NEER... LOVE IT! <3
♥ Enorm leuke verjaardag van mijn lieve vriendinnetje
♥ Super leuk concert van Douwe in het openluchttheater de Goffert in Nijmegen. Foto, check me Instagram account.
♥ Twee super zusjes die jarig waren in juni
♥ Salaris, want wie wil dat nu niet.
♥ PARIJS! <3 Het was een ontzettend toffe ervaring. Voor mij de eerste echte vakantie in het buitenland. Wil jij mijn weten wat ik de eerste dag gedaan heb? Lees dan zeker even dit artikel. Wil je daarna nog weten wat ik de andere twee dagen gedaan heb? Stay tuned, de artikels staan al ingepland. 
♥ Nieuwe blog ideeën, dus hopelijk snel meer artikels op mijn blog!
♥ Nieuwe video's op mijn YouTube kanaal geplaatst van onder andere; Little Mix, The Vamps en Douwe Bob.
♥ Dagjes in de stad, want ja shoppen is en blijft altijd leuk.
♥ Figureren in Goede Tijden Slechte Tijden! <3
♥ Heel veel toffe vlogs mogen bekijken op YouTube
♥ Nieuwe samenwerkingen in de maak

Het lijstje vind ik voor nu lang genoeg om aan jullie te delen. Er zal snel weer één nieuwe happy list verschijnen.

Wat staat er op jou happy list op dit moment?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥